Jeg kender skam udemærket godt den pågældende armstøtte. Den bliver produceret i Finland. Den viste arm har ikke samme egenskaber som Dynamic MouseSupport. Den viste arm har kun nogle drejelige led og har ingen effekt på museskader. Det er en bevægelig armstøtte og intet andet, som mest bruges i produktionssammenhæng i industrien.
Forskellen mellem den viste arm og Dynamic MouseSupport er, at Dynamic MouseSupport er den eneste patenterede armstøtte på markedet, som er beregnet til computer mus arbejde i den dynamiske arbejdssituation. Den "tvinger" brugeren til at benytte et andet slidpunkt for hver gang indstillingerne ændres, som følge af Dynamic MouseSupports indbyggede kuglehoved.
Vores versus deres armstøtte kan derfor ikke sammenlignes hverken funktionsmæssigt eller effektmæssigt.
Hjemmesiden http://museskade.dk/ var nok ikke en dårlig idé. En af dine konkurrenter har da fået sig lidt omtale derinde.
FAgforeninger som 3F og HK kører mange af retsagerne mod arbejdsgivere ifm. museskader, og de har en interesse i at deres medlemmer har så godt et arbejdsmiljø som muligt.
På iværk07 var der en kvindelig foredragsholder der havde startet eget firma der rådgiver kommunerne mht. forebyggende sundhedsbehandling af fx. diabetes. Mener titlen var "Execution" . Hun må have en masse erfaringer som du måske kan drage nytte af.
Museskade.dk skal vi helt sikker have fat i. Vi er igang med at finde ud af hvem vi skal henvende os til på en prioriteret liste og museskade.dk er absolut en af dem som står højt på listen. Vi har også tænkt os at sende information til diverse fagforeninger og A-kasse.
Og tak også til Jørgen for oplysninger om Helene Hoffmann, hun lyder interessant. Hende ska' vi nok også have fat i.
Jeg skal nok opdatere jer med hvordan det går i fremtiden med Dynamic MouseSupport.
Indtil videre går det lidt trægt, men vi har heller ikke fået sendt vores pressemeddelelser ud til diverse. Vi bruger adwords i øjeblikket, og det går forrygende, bortset fra vi ikke sælger noget. Med forrygende mener jeg at folk er meget nysgerrige på hvad det er for noget, så vi har en meget høj klikrate %.
Så har vi brugt get2press.dk til at få vores pressemeddelelse ud, som Jørgen W. foreslog.
Det har indtil videre givet os omtaler i 3 medier, plus nogle kontakter, så det er ikke så dårligt endda synes vi.
Det næste bliver at vi prøver at opsøge nogle journalister manuelt og spørge om de kunne tænke sig at skrive noget om Dynamic MouseSupport til deres blad. Det har jeg selv prøvet før med god succes.
Vi er også igang med at få lavet en video til hjemmesiden som demonstrerer nærmere hvordan DMS fungerer i praksis.
Dette er alt sammen sat iværk ud fra de kommentarer og råd vi har mpdtaget herinde fra, så tusind tak endnu engang.