Hvorfor skal jeg som webshop ejer komme med til Aminotastic? |
Du kunne jo gå ind og tjekke ud hvad du bliver bedre til:
MEN, for den dovne skal jeg gerne ridse op:
Du får oplæg fra anerkendte iværksættere, eller "eksperter-på-deres-områder". Disse oplæg kan du bl.a. bruge til:
1) give dig selv et mentalt spark i røven
2) få kompetent viden, som du kan implementere i din egen virksomhed
3) blive inspireret af disse dygtige iværksættere, og kopiere nogle af deres måder at drive forretning på.
Det er bl.a. SEO-guruen Mikkel DeMib som giver dig et lyn-kursus i hvordan du skal få din hjemmeside frem i flokken på google. Ting du ikke lige kan læse dig til, eller en indgangsvinkel du ikke selv har overvejet, med mindre du er pisse skarp til SEO ;o)
Så er der Thomas Bigum, som du nok kender fra Go' Aften Danmark. En ekspert på sociale medier, som kan fortælle dig lidt om hvordan du bedst muligt udnytter det potentiale det sociale medier besidder. Tror du selv du udnytter det til fulde? Ellers kan Thomas formentligt give dig hints, tips og tricks til at optimere din forretning igennem de sociale medier.
Så er der Michael Aagaard, som der skriver om konverteringsoptimering. Har du tekster som der tryllebinder dine kunder, eller får du mange besøg og få leads (hvis du har en affiliate side?) så er det vidst netop dette oplæg du skal koncentrere dig om.
Det er et par udpluk af hvad der er at vælge imellem. Jeg synes holdet ser absolut spændende og kompetent ud, og prisen for billetten kan være godt givet ud, hvis du er en rookie på nogle af disse områder. Derudover får du jo en ekseptionel mulighed for at netværke med andre aminoer, få sparring, samarbejdspartnere, nye venner og gode råd - efter min mening 50% af det at drive succesfuld virksomhed er ens evne til at etablere forhold til andre mennesker. Har du muligheden for at være en del af dette arrangement, så synes jeg det vil være synd at lade det passere. Det er et fantastisk tilbud til (især nye) iværksættere i Danmark, som skal etablere et fundament at drive sin forretning fra.
Med venlig hilsen