Hej Amino'er, |
er det en form for noget webshop du er ude efter ????
det ville hjælpe hvis man ved lidt mere om hvad du skal lave/* sælge
Hej Amino'er, |
er det en form for noget webshop du er ude efter ???? det ville hjælpe hvis man ved lidt mere om hvad du skal lave/* sælge |
Det lyder spændende Marco. Nu nævner du at der kun er et lille beløb tilbage til at lave hjemmesiden for. Der er mange platforme man kan bygge en hjemmeside op på, som faktisk er ganske simple. Flere er gratis at benytte og man tilkøber theme osv. efter behov. Nu er jeg ikke selv udbyder på området, men er indehaver af hjemmesiden www.Opbygning.dk - Her deler jeg guldkorn og tips om opbygning af hjemmesider. Nærmere omkring tekster, overskrifter, logoer, billeder, videoer, linkbuilding, SEO, sociale medier, ankerlinks, opdateringer, søgeord, værktøjer osv. Du er altid velkommen til at få nogle guldkorn med. Sætter pris på et like, men det er ikke et must :) Held og lykke med projektet! |
Se hjemmeside tips på opbygning.dk
Et lille beløb? Hvad størrelse taler vi om? 10.000 kr, 15.000 kr 20.000 kr? Alt er jo relativt :) Er det til en webshop, blog eller infomations side. Pas på med at smide reklamer på siden. Det giver tit et mindre professionelt look og jeg vil i hvert fald ikke købe et produkt eller en service fra en sådan hjemmeside. Jeg vil gerne læse infomationer men bestemt ikke lige mine penge der :) Og tillykke med det hele :) Btw hvis din ide er så god så skal nogen nok kopiere den, men jo kortere frist de har jo bedre :) |
Hvis du har investorer involveret, lægger de vel penge nok til også at få lavet websitet, eller hva'? Mvh Carsten |