Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt er klar til opstart undtagen hjemmesiden!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Nu går mit projekt snart i luften. Min drøm er langt om længe ved at gå i opfyldelse. Jeg er en 20årig fyr fra det mørke Jylland som de sidste 4år har knoklet for at dette skal lykkedes. Jeg har i alt brugt ca 50.000kr af egen lomme til dette projekt. Jeg har nu officielt fået go'et fra mine investorer til at gå i gang med hele mit projekt. Jeg vil gerne holde det hele meget nært da ingen skal få min idé. Hvilket jeg naturligvis håber i har forståelse for. Min forretningsplan og alt er på plads. Inden jeg klikker på go knappen skal jeg naturligvis have min hjemmeside op og kører. Jeg har desværre kun et lille beløb tilbage til denne udfordring - derfor har jeg valgt selv at tage kampen op med det sidste. Jeg har holdt venner og familie ude fra dette projekt men kun nævnt min forretningsplan overfor mine investorer. Så i får intet af vide.

Jeg håber i vil hjælpe mig til at nå målet med det hele.

Jeg ved hvad firmaet skal hedde men jeg mangler det sted hvor jeg skal hoste mit domæne. Det skal bruges til utrolig mange billeder og tekst. Mit firma skal i første omgang kun bruges til det danske marked men senere skal det ud på det internationale marked. Mine kompetencer rækker ikke til de kodninger som det kræver at opbygge en hjemmeside. Men jeg ved i dag der findes utrolig mange selskaber som har modeller til hjælp. Det vigtigt jeg har mulighed for:

Kunde login - kunde profil
Mulighed for reklamer på siden (kræver den ene investor)
Kan ændre alt på hjemmesiden.
Det skal kunne komme til at se ligeså professionelt ud som f.eks. Smartguy, boligportalen osv osv. uden det kræver den store faglige viden indenfor programmering.

Jeg søger udbydere som kan hjælpe mig. Jeg er lidt stresset da det hele skal være oppe og kører d. 1/11-13

Jeg glæder mig til at hører fra jer.

Marco

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:34

er det en form for noget webshop du er ude efter ????

det ville hjælpe hvis man ved lidt mere om hvad du skal lave/* sælge

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:39

Det lyder spændende Marco. Nu nævner du at der kun er et lille beløb tilbage til at lave hjemmesiden for.

Der er mange platforme man kan bygge en hjemmeside op på, som faktisk er ganske simple. Flere er gratis at benytte og man tilkøber theme osv. efter behov. Nu er jeg ikke selv udbyder på området, men er indehaver af hjemmesiden www.Opbygning.dk - Her deler jeg guldkorn og tips om opbygning af hjemmesider. Nærmere omkring tekster, overskrifter, logoer, billeder, videoer, linkbuilding, SEO, sociale medier, ankerlinks, opdateringer, søgeord, værktøjer osv. Du er altid velkommen til at få nogle guldkorn med. Sætter pris på et like, men det er ikke et must :)

Held og lykke med projektet!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Et lille beløb? Hvad størrelse taler vi om? 10.000 kr, 15.000 kr 20.000 kr? Alt er jo relativt :)

Er det til en webshop, blog eller infomations side.

Pas på med at smide reklamer på siden. Det giver tit et mindre professionelt look og jeg vil i hvert fald ikke købe et produkt eller en service fra en sådan hjemmeside. Jeg vil gerne læse infomationer men bestemt ikke lige mine penge der :)  

Og tillykke med det hele :) 

Btw hvis din ide er så god så skal nogen nok kopiere den, men jo kortere frist de har jo bedre :) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:03

Marcokjaersgaard:
Jeg har nu officielt fået go'et fra mine investorer til at gå i gang med hele mit projekt. .....  Jeg har desværre kun et lille beløb tilbage til denne udfordring

Hvis du har investorer involveret, lægger de vel penge nok til også at få lavet websitet, eller hva'?

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)