Ja jeg bliver nød til at dele ud af mine glæde her på en lørdag efter middag, mens min mand ser fodbold og mine børn sover til middag. :) det alderførste jeg søgte på her inde da jeg fik den geniale ide at jeg ville lave en hjemmeside, så jeg kunne yde julehjælp til mennesker, hvor deres firmaer var gået ned og de måtte sælge hus og alt ting, jeg var lidt træt af, at endelig mødre kunne få det hele, deri blandt julehjælp, men havde du hus, var gift og var gået ned med dit firma, kunne du ingen ting modtage, så derfor tog jeg selv affærer, da jeg læste et indlæg tjen penge mens du sover:) hvem vil ikke det tænkte jeg det skulle så gå til mit årlige julehjælp. Det skal lige siges jeg anede ikke hvad en html kode var, men det var ligemeget i følge artiklen, så jeg gik i gang og måtte sande at det var lige så hård arbejde som alt andet. vis ikke mere. nåh men jeg gik i gang med at læse intensivt omkring ombygningen af hjemmesider, koder, link, seo og det hele, og så faldt jeg over denne fantastiske hjemmeside. alle der er her inde, har bare været så hjælpsomme, der er ingen dumme spørgsmål. NÅh min pointe. På grund af alle de mennesker her inde, samt debatter, samt kanone tilbud- har jeg formådet at gå fra intet at kunne, til at snart åbne min egen webshop, jeg har optjent penge til det via dvdshopping.dk, hvor vi også har fået samlet en del ind til julehjælp:-) hvor er det fantastisk man ikke skal købe bøger og alt muligt til flere tusind kr. Når man kan få det hele af vide her fra, om ikke andet bliver man linket videre til noget fornuftigt i stedet for at sidde i flere timer og søge på google :-) Tak for det alle sammen og jeg glæder mig til jeg kan åbne min nye shop, og give jer en masse gode tilbud. :-) |
Tak skal i have :-) alle Aminoer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)