Hej Amino. Jeg søger et samarbejde med en programmør/webdesigner eller meget gerne med et webbureau som er frisk(e) på at udforske det udenlandske. Kort sagt så går projektet ud på, at starte et jobdatabase op som fx. jobindex.dk i et land udenfor DK (som jeg vil komme nærmere på ved evt. en lillemøde). Personligt tror jeg på kæmpe succes med hjemmesiden og mener selv, at vi klart vil være det mest dominerende på markedet på under 1 år. Det land vi skal opererer i er under stor forandring, flere og flere virksomheder er småt begyndt, at trænge ind i landet og investerer på livet løs, hvor søgen på den perfekte med arbejder kan være en hovedpine for de stor virksomheder der har valgt at investere i landet. Efter, at have udforsket markedet kom jeg frem til to sider som udentvivl var blevet sættet sammen af nogle amatører og det kunne ikke passe, at et land med så mange indbygger kun måtte nøjes med de to. Jeg har meget kendskab til landet og selvfølgelig det marked vi skal være i da jeg har rødder derfra. Er i nysgerrige og vil vide mere er i meget velkommen til, at kontakte ved at skrive en besked til mig her på amino, så kan vi tage den over telefonen eller vi kan mødes her i Århus omegnen. Grib chancen. :) mvh. |
Jeg håber virkelig jeg kan finde en eller flere til dette projekt. Dette marked kan virkelig blive vores!(!)