Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Post Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der et reelt alternativ til Post Danmark, når man skal sælge varer fra nettet? Det vil sige mindre pakker 05-5 kg og selvfølgelig levering fra dag til dag.

Vores varer er meget billige, og en noget alternativ vare - 60 kr. for en pakke hos Post DK er ca. 1½ gang så meget som prisen på varen. Vi er dog kommet frem til, i et langsomt samarbejde med Post DK, at vores varer kan sendes som Maxibrev.

Men findes der ikke et alternativ?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:42

du kan prøve at tage en snak med GLS

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:32

det lyder også som om du har haft fat i Postdanmark, men ved store leverancer kan du jo faktisk godt handle med dem...

Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:18

Du kan også prøve UPS - ved at vinder mere og mere frem i Danmark. Kender dog ikke deres priser på små pakker. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:04

Selvom der kan siges meget om PostDanmark, så synes jeg du skal overveje det en ekstra gang, inden du skifter leverandør. Når jeg bestiller noget på nettet og ikke lige er hjemme når det leveres, så kan jeg hente det på mit lokale posthus. Bliver det derimod leveret med UPS eller DHL eller noget, så er de ekstremt lidt fleksible mht at få det leveret igen og det ender som regel med, at jeg skal hente det ad h til i Høje Tåstrup eller sådan noget. Og så fortryder jeg bittert, at jeg har bestilt det.

Derudover synes jeg faktisk, at PostDanmark gør et godt stykke arbejde. Jeg kan sende kondomer fra København kl. 22.30 og næste formiddag ligger de ved kunden i Skagen. Det er da god service Big Smile (man kan så undre sig over, at det koster det dobbelte at køre det 20 km fra København til Malmø end at køre det 500 km op til Skagen Huh? )

Molvins

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:26

Hej Molvins,

Du har ret i mange ting, og indtil videre, satser vi dog også på Post Danmark i begge projekter.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)