Hejsa Aminoer! I forbindelse med expansion af eksisterende webshop søges en ildsjæl til partnerskab eller en aktiv investor. Kort om webshoppen: -Shoppen er en niche shop, som er markedsledende i skandinavien -Shoppen vækster med 30% om året. -Shoppen er veldrevet og har et solidt overskud. Der søges som sagt en partner, som vil være klar til at ligge en stor indsats i shoppen. Ideelt har du erfaring med drift af en webshop eller webdesign har du begge dele er det jo bare super! Mener du at du har en anden indgang til det hører jeg også gerne fra dig. Alternativt er du Investor som søger en god investeringsmulighed og kan bidrage med en del sparring. Det er vigtigt for mig at understrege at jeg ikke kun søger kapital men ligeså meget know-how som kan bistå mig i udviklingen af forretningen. Det var lige en kort appetitvækker, som jeg håber i finder interessant. Der ligger selvfølgelig meget mere bag, hvilket interesserede vil blive delagtiggjort i.
|
Hej
Selvom dette er en måned gammel tråd ville jeg da gerne lige høre, hvilken shop der er tale om?
MvH
Viktorius