Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Danmark klar til limited sneakers?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Solheim :

jeg ville nok sige Nike, da der ikke kommer så mange af dem til landet. Hvor adidas's limited sneakers er ret nemme at få fat i ;) 

Men 1000 - 4000 kr. er alt for høj og optimistisk, regn med 1000-2500 kr :) jeg har selv været i USA et par gange hvor de kostede ca 1200-1700 kr st ;) 

Men jeg tror det er svært at få lov til at sælge limited sneakers, da de godt ved at de hurtigt bliver udsolgte (1 til 2 måneder) Men jeg vil meget gerne høre om hvordan du ville få lov til at sælge dem? :)

Forstår dig 100%, men der er en lille misforståelse.

- Vi kan jo ikke få lov til at sælge de limited sneakers når de udkommer. Det er noget vi med tiden kunne håbe på at få lov til.
Til at starte med vil det være at finde allerede udgivede sneakers og sælge dem videre fra en trusted hjemmeside. Altså så folk kan slippe for at skulle slippe for usikkerheden of for at stole på en fra Tyskland, England osv. Det er bl.a en af grundene til at prisen vil ligge så høj..

- Andgående, hjemmeside, har vi også nogle speciele ider som vil gør os anderledes i forhold til de andre:
- F.eks. En funktion der vil gøre det muligt for køberen at bytte sig frem.

Venlig hilsen
Daniel Najafi 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:54

Altså, har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg siger at I til at starte med:

- Køber limited sneakers fra forhandlere/samlere

- Sætter dem til salg på jeres danske hjemmeside, hvor I så vil sælge dem til danske sneaker interesserede.

Alt dette med en hævet pris for sneakeren pga. jeres arbejde? 

Jeg er ikke helt sikker på, at folk vil betale ekstra, bare fordi sneaker bliver afsendt fra en dansk adresse.

Endvidere køber jeg på ingen måde den her: 

Daniel Najafi:
Til at starte med vil det være at finde allerede udgivede sneakers og sælge dem videre fra en trusted hjemmeside. Altså så folk kan slippe for at skulle slippe for usikkerheden of for at stole på en fra Tyskland, England osv. Det er bl.a en af grundene til at prisen vil ligge så høj..

Der findes mange danske, engelske, tyske, og svenske hjemmesider som sælger limited sneakers.

Når man først sætter sig ind i "sneaker verdenen" ved man, at mange hjemmesider, og især nogle udvalgte sider fra england, er meget trusted (som I kalder det). Samtidig findes der et hav af forummer, hvorpå der sælges/købes/byttes sneakers. Så vidt jeg husker, så er der endda et forum som stiller sikkerheden ved køb og salg. På den måde er usikkerheden og chancen for at blive franarret penge allerede minimeret der.

Så igen.. Jeg er lidt skeptisk overfor jeres idé, men det her var kun lige mit syn på sagen.

Jeg ser frem til at følge jeres projekt, såfremt det bliver til noget. Fordi der findes ikke rigtig noget ordenligt alternativ indenfor DKs rammer - som primært nok er pga. den smalle målgruppe, som med glæde giver +2000 kr. for et par sneakers. Men til gengæld findes der tonsvis på den anden side af landets grænser. 

- J.Løhde

Sneakerworld.dk

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:17

Hej  J.Løhde, mange tak for svaret.
Forskellige synspunkter samt kritik ser vi som en nødvendig ting, når man sidder med en idé.

- Jeg kan udemærket godt forstå din synsvinkel, og syndes du dækker meget godt over "din sag".

Som du siger:

J. Løhde:
såfremt det bliver til noget. Fordi der findes ikke rigtig noget ordenligt alternativ indenfor DKs rammer - som primært nok er pga. den smalle målgruppe, som med glæde giver +2000 kr. for et par sneakers.

Jeg helt enig, målgruppen er lille. Men nu må vi ses hvad vores markedsanalyse vil fortælle os.

- Håber da stadig på flere feedbacks, da det er en kæmpe hjælp, 

endnu engang tak for svaret

Venlig hilsen
Daniel Najafi. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)