Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion Generation:

Hej Rasmus

Har du modtaget udlandske bestillinger endnu?

Ja det er spændende mærker, men nu er spørgsmålet om jeg kan skaffe leverandørerne.

Hvad har du lavet før webshoppen?

Hvem får i trykt emballage af?

Mvh Maiwand Burhan

Hej Maiwand

Nej vi har ikke modtaget nogle udlandske bestillinger på nuværende tidspunkt.

Spændende mærker er det helt sikkert ! Bare klø på.

Før webshoppen har jeg haft andre små hobby virksomheder. Man kan godt sige jeg har været selvstændig hele livet med et utal af små virksomheder. Nu er tiden så kommet, hvor den store satsning skal frem (www.trendlovers.dk red.) Jeg kommer desuden fra en HHX, og er selvsagt meget ung.

Det gælder bare om at hop ud i det, hvis du virkelig tror på det og har det økonomiske grundlag iorden selvfølgelig.

Emballagen trykkes hos en lokal virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Hej Rasmus

Hvor gammel er du?

Så du har erfaring?

Ja man skal bare hoppe ud i det, og går 100% ind for det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Kære Maiwand 

For at søge efter leverandører til din shop på engelsk kan du "google" ord som "wholesale" (betyder engros salg) og ""excess stock" (betyder lager der skal cleares. overskudslager el.lign) og sætte anførelses tegn omkring de ord der SKAL indgå i søgeresultaterne og komme andre ord i forbindelse med så som; fashion brand, brand names eller bare dine præcise brand names som du søger eg. diesel, gucci osv. -  

Ellers tjek f.eks denne grossist af mærkevarer (engros/expor)

http://www.icecanadainc.com/

Held og lykke til jer.. Mkh. Maria

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:47

Hej maria

jeg har lige været inde og lure ovennævnte hjemmeside, men kunne ikke lade være med at undre mig over at de også solgte dyre designer mærker som gucci og prada atc..til uhyggelige små priser, så kan næsten ikke konkludere andet end at den side da også må forhandle falske varer..!!??

Kender du nogen der køber hjemmesidens varer?kan ikke lade være med at tildele siden en del skepsis ,Hvis/ når de forhandler falske varer.

mvh lars

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:21

Hej Lars

Hvis du læser deres "Terms & Conditions" finder du ud hvorfor.

Hjemmesiden handler med Factory Overruns / Off-price merchandis hvilket betyder at kvaliteten på produkterne ikke er A1.

Der kan derfor være tale om små fejl eller lign. på tøjet, derfor den billige pris.

Personligt kendte jeg heller ikke hjemmesiden, og kender aldrig nogle der har handlet der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Kære Lars - næ hjemmesiden kom blot frem i en søgning som beskrevet ovenfor..Jeg har ikke handlet med dem.. Held og lykke videre frem.. Mkh. Maria

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)