Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale søges i Tyrkiet- Marmaris

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude. Nogen der evt ligger inde med viden om opstart af forretning i Tyrkiet? Næsten alt Info kan bruges. Mangler primært Info om lokale leje, evt pris klasse? Lokalet/forretningen skal ikke være stor. Gerne i Marmaris. Regler for betaling af skat? Arbejdstilladelse ? Er der evt nogen tyrkisk talende som måske er klar som samarbejds partner? Mvh.
Fra Assens
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Carry Communication Skrevet kl. 12:11

Hej, du kan evt. spørge Rainbow Alanya: http://www.rainbowalanya.blogspot.com/  

Jeg har snakket lidt med dem om iværksætteri i forbindelse med et interview, jeg gav. Jeg er nystartet iværksætter, så ved desværre ikke så meget om det endnu.. Jeg bor i Alanya, så ved ikke noget om Marmaris.. 

Håber det kan bruges.. 

Mvh 

Astrid 

Carrymystyle.com 

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 13:57

Hvilke branche drejer det sig om

Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 16:56
Hej Astrid. Tak for svar. Jeg får lige kigget på det. God aften. Hilsen Naomi.
Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 16:58
Hej yilmax. Det er ingen for restaurations branchen, uden dog at det er et spisested. Er du bosat i Tyrkiet? Mvh
Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:02

Du er velkommen til at skrive til os med spørgsmål. Lokalepris afhænger meget af hvad det skal bruges til, størrelse og selvfølgelig beliggenhed. Hvis du skal ligge i bazaren, så forventes mindst 50.000 euro om året husleje for et restaurantagtigt formål.
Vi har allerede skrevet om selskabsoprettelse, skat og arbejdstilladelse på bloggen, men du skal som skrevet, være meget velkommen til at sende os en mail, så vil vi gøre hvad vi kan for at klæde dig på til dit Tyrkiet eventyr!
Mvh Teamet bag www.rainbowalanya.blogspot.com

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Tilmeldt 11. Sep 13
Skrevet kl. 10:22

Hej rainbowalanya

Tak for jeres svar. Jeg vil helt sikkert læse jeres side igennem, der er garanteret en masse information jeg kan bruge. 

Jeg er lidt i tvivl...Hvad er det I præcist kan hjælpe mig med? ;-) 

Finde lokale? reg af firma i tyrkiet? I er fast bosat i Tyrkiet, ikke?

Go´ dag

Mvh

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:21

Hej Me1

Kontakt Danemlak.dk de har en del butikker til leje og salg, de kan måske hjælpe dig med det nødvendige, spørger efter Murat Esiyok, han kan  snakke dansk.

Mvh Mimusa

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 03:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rejs selv dernede med en tyrkisk ven/bekendt (betal hans ophold) fra Danmark, de tager jo røven på folk de ejendomsmælger der er dernede som målrettet sælger til danskere, vis en lejlighed gennem dem koster 500 tusinde kroner skal du ihverfald regne med at de har tjent 150 tusinde på dig, men vis du selv finder ejerne, og køber eller lejer hos dem gennem din tyrkiske ven som vil have tolke funktion, kan du få det rigtig rigtig billigt. Håber der nogen som ikke misforstår mig men find dig en "rigtig tyrker" da 90% af "tyrkerne" i Danmark er kurdere med meget dårlige sprog kundskaber i forhold til tyrkisk. Jeg vil klart anbefale dig en uges ophold dernede, passer det ikke til din økonomi kan du antage opholdet som ferie.

Prøv sider som: sahibinden.com (ala boligportal/dba)

Emlak.com

Vis du er rigtig klog ringer du til den tyrkiske ambassade i Danmark, og siger at du vil etablere virksomhed i Tyrkiet, og jeg ved at de hjælper med åbne arme, og det er noget med at du får en slat penge til dit projekt samt mentor vis du ønsker det, plus at du ikke skal betale skat indtil din forretning er oppe at køre. (Hæng mig ikke på det) men der er en masse fordel ved at etablere sig i Tyrkiet, selv i 2012 er der flyttet ikke mindre end 300.000 tusinde europæiske virksomheder til Tyrkiet. Du spørger bare vis der er noget jeg kan hjælpe dig med, og nej skal ikke have penge for at hjælpe folk:)))

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 03:26
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)