Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode tilbud på banners, visitkort og logoer. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 22:01

Kan se, at billedet blev ødelagt en smule ved at sætte det ind her, men det går nok. Det hele kan læses. 

For udtalelser kan folk se denne tråd, hvor der også er flere referencer: http://www.amino.dk/forums/t/206984.aspx 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 23:46

Jeg står og mangler én opgave, så er alle mine timer fyldt ud de næste par dage. Den ene opgave, skal gerne vare et par timer, så derfor vil jeg tilbyde at designe en simpel hjemmeside til din virksomhed. Vi aftaler, hvor mange undersider, hvilke elementer og hvilke farver, der skal indgå. Herefter finder vi ud af, hvad dit budget er og finder en løsning derfra. Du har altså mulighed for at få en komplet hjemmeside i .psd til en RIGTIG fornuftig pris, som du næsten selv bestemmer. Skulle det ske, at du også gerne vil have kodet hjemmesiden af mig, så finder vi også ud af det. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 12:05

Du skriver at det har været en fornøjelse. Jeg kan kun sige det samme :) 

Godt samarbejde, god kommunikation, kvalitet blev leveret sammen med effektiv behandling. 

Din opskrift virker! :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 12:38

Hej Lasse,

Tak for de fine ord - dem er jeg glad for! :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 13:04

:)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 13:09

Hvis du skal bruge en custom designet hjemmeside, så er det nu, du skal slå til! 

Christian Johnsen:
Jeg står og mangler én opgave, så er alle mine timer fyldt ud de næste par dage. Den ene opgave, skal gerne vare et par timer, så derfor vil jeg tilbyde at designe en simpel hjemmeside til din virksomhed. Vi aftaler, hvor mange undersider, hvilke elementer og hvilke farver, der skal indgå. Herefter finder vi ud af, hvad dit budget er og finder en løsning derfra. Du har altså mulighed for at få en komplet hjemmeside i .psd til en RIGTIG fornuftig pris, som du næsten selv bestemmer. Skulle det ske, at du også gerne vil have kodet hjemmesiden af mig, så finder vi også ud af det. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 16:49

Hej alle!

Tilbuddet på hjemmesiden er ikke længere tilgængeligt. Men skulle Du være interesseret i andet grafisk arbejde, så tøv ikke med at henvend dig. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)