Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvordan regner jeg olie tillæg ud?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og kigger rundt på nettet for at se om jeg kan finde noget og fandt et firma der skriver de har oil tillæg på 11.62 hver kvar tal hvad vil det sige.. og lad os sige jeg har kørt for 350.000 hver hvar tal. men de 50.000 er for et firma og resten for et andet. hvordan regner jeg det så ud hvad de skal betale i oil tillæg håber der en der kan hjælpe

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 16:44

Stor set alle transportfirmaer burger et olietillæg som et ekstra tillæg til deres transportpriser.  Olie tillægget er procentsats som normalt ændres månedligt alt afhængig af olieprisen. 

Ravn

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 17:10

okaii.... men hvordan regner de det ud.. det var mere det jeg var ude efter sætte de det på regningen hver mdr eller hver kvartal som de mener og hvornår er hvartal. og ja hvordan regner de det ud.. hvordan kommer regne stykket til at se ud?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 17:19

Du skal jo på forhånd have meddelt dine kunder at dine regninger vil blive pålagt et olietillæg.

olietillæg er som sagt en procentsats som tillægges transportprisen.   Så hver gang du laver en regning pålægger du olietillægget. 

Transportpris   + (% olietillæg)

1000 kr.    +  ( 12 %)  =  1120,00 kr.   

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 18:21

arg okaii.. nu tror jeg har den tak skal du ha..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)