Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram skal jeg vælge??? Gerne hurtigt svar.....

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mette, jeg kan se, et par stykker har nævnt e-conomic. Hvis du er interesseret, kan du her tage en 14 dages gratis demo og se, om e-conomic er noget for dig.

@Tobias, ja, e-conomic får jævnligt lidt kritik for at være gammeldags - og med god grund, det vil jeg godt give dig ret i Smile Men - der er sket nyt. For nogle uger siden præsenterede vi, hvad vi kalder 'det nye e-conomic'. Med det nye design har e-conomic fået en tiltrængt ansigtsløftning, og arbejdsgangene er blevet mere simple og intuitive.

Forhåbentlig virker e-conomic mindre gammeldags nu Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange muligheder. Men gå efter noget du kan installere på din egen maskine. Summasummarum - ville være et rigtig godt bud.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:

@Tobias, ja, e-conomic får jævnligt lidt kritik for at være gammeldags - og med god grund, det vil jeg godt give dig ret i Smile Men - der er sket nyt. For nogle uger siden præsenterede vi, hvad vi kalder 'det nye e-conomic'. Med det nye design har e-conomic fået en tiltrængt ansigtsløftning, og arbejdsgangene er blevet mere simple og intuitive.

Det kan jeg ikke bruge til noget, når jeg som kunde stadig arbejder med den version i har haft siden jeg startede med at bruge det i 2004 :) Og i alle tilfælde vil det højest nå op på niveau med de andre (så vidt jeg kan se), det vil ikke være bedre end de andre. Til gengæld er det dyrere...

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Du er velkommen til at kigge forbi www.bogført.dk og se om det er noget for dig. Der er selvfølgelig 30 dages gratis prøveperiode :)

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er også rigtig glade for billys billing, det kører godt og er let at bruge hvis man ikke er revisor typen :)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for de flotte ord - det er nemlig meningen med det hele :-)

Rigtig god dag!

Hilsen
Toke 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dinero som er Amino program www.dinero.dk er gratis op til din første million i omsætning og vil dække rigtigt mange nye brugeres behov og er super let at bruge - men ikke så avanceret endnu - som BILLYSBILLING der også er intuitivt og rigtigt let at bruge men koster 99 kr per måned. ONLINEWEB REGNSKAB er endnu et i rækken af online programmer til det halve, 49 kr om måneden

E-conomic er fint til de lidt større med mange integrations muligheder. Selv kører jeg glad et ikke online (dog sikkerhed altid online) Summasumarum fra Visma. Idag koster det desværre også 99 kr i standard, og jeg kører en noget dyrere enterprise version som har en række sags og afdelingsstyringer som ingen af de andre kommer i nærheden af + jeg kan køre lige så mange firmaer jeg vil til samme pris

Der er nok at vælge mellem, og det er bare at prøve sig frem. De allerletteste er i sagens natur bedst for folk der ikke aner hvad debet og kredit er, men for de som ved, er der bestemt muligheder som i summa, for at gøre mange special ting langt lettere. Prøv der frem - der er gratis prøveperiode i alt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)