Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God presse på min nye Google Adwords Qualified Professional titel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

At lave søgemaskineoptimering er hammer interessant - men i et område som Køge / 40 km syd for Kbh. kan det være svært at få markedsført det - fordi man ofte skal starte med at fortælle hvad det er ...

I den forbindelse besluttede jeg mig for at blive Google Adwords Qualified Professional så jeg kunne bruge det aktivt i min markedsføring i lokalområdet. Og det har vist sig at være en god beslutning ...

Jeg lavede en artikel og sendte til ugeaviserne og lokalradioen og det har givet pote - min artikel røg i en erhvervssektion som uddeles over det meste af Sydsjælland og her til morgen var jeg i lokalradioen (Radio Køge) og fortælle om min fine nye titel - og jeg har allerede fået et par nye kunder på det :)

Det er bare fedt når ens OFF line markedsførings planer virker!!

I kan se artiklen på deres website: http://loerdagsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070904/ER_ERHVERVS_NYT/709040005

Forsat god iværksætterdag til hele banden ...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:30
Lækkert, tillykke med den gode omtale :)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:51

Flot resultat.

Du viser med al ønskelig tydelighed, at man bør være opmærksom på at udstille sine nyheder for pressen.
Jeg ved ikke, hvor svær den nævnte titel er at få (jeg betvivler ikke dine evner, Karsten), men titlen lyder af så meget, at medierne ikke kunne undgå at finde historien relevant. At det så oven i købet har givet kunder lige ind ad fordøren, er bare rigtig flot.

Tillykke med det.

mvh Hans

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 11:52

Tak for det :)

Hans har du overvejet at lave dine blade som e-paper? Det synes jeg virker helt vildt godt - og så har du stadig taget hensyn til annoncørerne?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:55

Karsten Nygaard:

Hans har du overvejet at lave dine blade som e-paper?

Jeg har skam elektroniske planer, men de ligger ikke øverst i skuffen. Tak for forslaget.

mvh Hans

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:10

Tillykke med markedsføringen... det er så vigtigt at vise sit virksomheds ansigt udadtil.... og Google er jo det "hotte" emne i medierne for tiden...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)