At lave søgemaskineoptimering er hammer interessant - men i et område som Køge / 40 km syd for Kbh. kan det være svært at få markedsført det - fordi man ofte skal starte med at fortælle hvad det er ... I den forbindelse besluttede jeg mig for at blive Google Adwords Qualified Professional så jeg kunne bruge det aktivt i min markedsføring i lokalområdet. Og det har vist sig at være en god beslutning ... Jeg lavede en artikel og sendte til ugeaviserne og lokalradioen og det har givet pote - min artikel røg i en erhvervssektion som uddeles over det meste af Sydsjælland og her til morgen var jeg i lokalradioen (Radio Køge) og fortælle om min fine nye titel - og jeg har allerede fået et par nye kunder på det :) Det er bare fedt når ens OFF line markedsførings planer virker!! I kan se artiklen på deres website: http://loerdagsavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070904/ER_ERHVERVS_NYT/709040005 Forsat god iværksætterdag til hele banden ... |
God presse på min nye Google Adwords Qualified Professional titel
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Flot resultat. Du viser med al ønskelig tydelighed, at man bør være opmærksom på at udstille sine nyheder for pressen. Tillykke med det. mvh Hans |
Tak for det :)
Hans har du overvejet at lave dine blade som e-paper? Det synes jeg virker helt vildt godt - og så har du stadig taget hensyn til annoncørerne? |
Jeg har skam elektroniske planer, men de ligger ikke øverst i skuffen. Tak for forslaget. mvh Hans |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)