Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords konverteringssporing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som har erfaring med Google´s konverteringsværktøj ?

Jeg har oprettet en konverteringssporing på min Google AdWords konto, hvor jeg gerne vil kortlægge hvilke søgeord/sætninger som giver salg. Men desværre har den nu stået med en status "IKKE BEKRÆFTET" i en lille uge. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.

Med venlig hilsen

Jens

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:38

Hvis der er konverteringer/ salg du vil se direkte i AdWords kontoen, kan du importere data fra din Analytics.

Du kan også indsætte en AdWords salgs sporingskode på din kvitterings side. Går ud fra det er det du har gjort og den tracker ikke? Det er højst sandsynligt fordi, at koden ikke ligger korrekt.

AdWords salgssporing kode; Indsæt koden mellem de to tags <body></body> på den side, du ønsker at spore.Flere oplysninger

Du kan også importere salgsdata fra Analytics til din AdWords konto. Det kræver selvfølgelig at AdWords og Analytics er koblet sammen og at Analytics tracker salg?

Hvis du er i tvivl, så giv mig gerne et kald i morgen, tirsdag. Så kan jeg guide dig igennem!

Mvh.

Johannes

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 10:21

Hej Jens,

Har du sat koden ind på kvitteringssiden i din shop?

I så fald kan du jo meget hurtigt finde ud af om den virker og er sat korrekt ind ved at lave et testkøb via en af dine AdWords annoncer.

Du kan desuden også hurtigt checke om koden er sat korrekt ind ved at bruge Tag Assistant der er plugin til Google Chrome.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 18:00

Hej

Tak for jeres indlæg.

Efter at have lavet et test køb og fundet ud af at koden var indsat forkert. Har jeg nu fået rettet op på fejlen, og det virker ;-)

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Jens

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 08:07

Hej Jens,

Det var så lidt.

Held og lykke med forretningen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)