Hej Er der nogen som har erfaring med Google´s konverteringsværktøj ? Jeg har oprettet en konverteringssporing på min Google AdWords konto, hvor jeg gerne vil kortlægge hvilke søgeord/sætninger som giver salg. Men desværre har den nu stået med en status "IKKE BEKRÆFTET" i en lille uge. Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal gøre. Med venlig hilsen Jens |
Hvis der er konverteringer/ salg du vil se direkte i AdWords kontoen, kan du importere data fra din Analytics.
Du kan også indsætte en AdWords salgs sporingskode på din kvitterings side. Går ud fra det er det du har gjort og den tracker ikke? Det er højst sandsynligt fordi, at koden ikke ligger korrekt.
AdWords salgssporing kode; Indsæt koden mellem de to tags <body></body> på den side, du ønsker at spore.Flere oplysninger
Du kan også importere salgsdata fra Analytics til din AdWords konto. Det kræver selvfølgelig at AdWords og Analytics er koblet sammen og at Analytics tracker salg?
Hvis du er i tvivl, så giv mig gerne et kald i morgen, tirsdag. Så kan jeg guide dig igennem!
Mvh.
Johannes