Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil-leasing

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er igang med at undersøge mulighederne for at anskaffe en varebil. Faktum er at jeg maksimalt kan ligge 35.000,- kontant. Dertil er det tiltalende at købe en ny bil (105k ekskl. moms), via leasing. Jeg har kig på en Fiat Fiorino, som dybest set kan opfylde samtlige behov, til en meget rimelig pris.

Da jeg var ude hos sælgeren, fortalte han om muligheden for leasing, og jeg fik lavet en beregning og efter en del tøven, fik jeg også betingelserne med, for den leasing model. Som jeg selv kan regne ud, er det betydelig billigere at lease og efterfølgende købe bilen, efter leasing-perioden kontra at optage lån/kassekredit i banken.

Er dette generelt korrekt? Jeg forventer at der er mange faldgrupper i leasing, evt. hvilke skal jeg være særdeles opmærksomme på?

Jeg hæfter mig især ved, at jeg ikke må overlade bilen til 3. mand (evt. ansatte) og at hvis bilen totalskades, gøres jeg forpligtiget til at betale det fulde erstatningsbeløb.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)