Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af træ til møbelproduktion

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er en lille gruppe som er igang med at afsøge muligheden for at sætte nogle sofaborde etc. i produktion. 

Vi vil arbejde i træ, og derfor denne forespørgelse.

Det vi gerne vi finde ud af er hvordan man gør i forhold til import af materialer. Jeg forstiller mig at man kontakter man et BtoB firma som er leveringsdygtige, men hvordan finder man frem til dem, synes ikke google tilbyder meget hjælp her. Lave man evt. aftaler med firmere som allerede importerer eller hvordan griber man det egentligt an ?

Håber der er nogle som har nogle erfaringer i denne henseende, i denne eller andre brancher? Smile

MvhSmile

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:50

Hvad skal der være for noget træ?
Og hvor meget vil du købe af gangen?

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Wilma Woodwork Skrevet kl. 18:28

Hej Balodis,

Jeg står lidt med samme udfordring(møbelkomponenter.)

Jeg har brugt alibaba.com til at finde potientielle leverandører. Der er en del at vælge imellem men man skal vist se sig godt for. Prøv også wood-supply.dk.

Det kommer an på størrelsen af ens ordre, om man skal ha en container fra Kina eller en europalle fra Polen :)

Go' fornøjelse.

Mvh. Niels

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 20:45

Umiddelbart massivt kvalitets træ, eg, valnød, kirsebær etc... Mængden er vi ikke helt afklaret med endnu.
Mvh

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor går du ikke igennem de alm. salgskanaler som er i Danmark?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 21:01

Alibaba, hold da op et sted, der kan man bruge mange timer :) Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue prisen i sidste ende, hvilken toldafgiftbliver der lagt på træ, og opererer der med små partier som vareprøver ?
Har du prøvet at bestille hos dem, og hvordan gik det ? :)
Mon ikke der eksisterer større firmaer som importerer fra Kina og andre lande, som man kunne købe sig ind hos ?
Mvh

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 21:04

Hej E-bil, hvilke salgskanaler tænker du på her ? Alle input er velkomne, jeg er nemlig ret grøn og er meget åben for de muligheder som gemmer sig :)
Mvh

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:08

Jeg tænker på de importører af træ som andre snedkerier bruger? Der må google kunne hjælpe lidt :-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 14. Jun 11
Skrevet kl. 21:12

Jamen jeg er virkeligt prøvet Google meget, inden jeg skrev her :) Overvejede også at høre andre snedkerier, men måske en kende for frækt, de har sikkert ikke den store interesse i at fortælle hvor de får fra :)
Tak for dit input.
Mvh

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:19

I Tyrkiet kan du få rigtige gode kvalitets træ til billige penge, Ikea får produceret deres trævarer dernede.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)