Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt link katalog ser dagens lys

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Sejersen Leerbeck:

Simon Hansen:

Burde forsiden ikke have en meta-description eller er jeg helt galt på den ;)?

Anyways.. Har tilmeldt mig :D

Ha hah - Du har helt ret! Hvordan kan man glemme sådanne noget? Stick out tongue

Og iøvrigt så HUSK at tilmeldings mailen ryger nok i SPAM! Så kig lige efter der, når i tilmelder jer.

Jeg har gang i noget Facebook stund som gerne skulle give noget trafik over de næste par dage. 

Noget andet er, at jeg fik 2 mails da jeg tilmeldte mit link (da det var godkendt), synes jeg er lidt overdrevet ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Sejersen Leerbeck:
LINK INFO er Google partner. Dette skal forstås som, at vi er i gang med at uddanne os hos Google så vi kan blive eksperter i Googles produkter. Når vi så engang er færdig uddannet (certificeret) betyder det at Google godkender os som en sund og konkurrencedygtig marketingvirksomhed, og at vi arbejder ud fra Googles bedste fremgangsmåder.

Jeg vil stærkt anbefale dig at fjerne Googles logo fra jeres side samt. fjerne der, hvor i skriver, at i er Google partner => Kan medføre sagsanlæg fra Google!

Først og fremmest må ingen af Googles samarbejdspartnere nogensinde bruge Googles logo - der er specifikke logo til de forskellige certificeringer hhv.

AdWords => https://www.google.com/partners/#a_search

Analytics => http://www.google.com/analytics/partners/index.html

ect.

Umiddelbart er linkinfo ikke til at finde som AdWords eller Analytics certificeret, så det er altså lidt misvisende at skrive på jeres side, at i ligefrem er Google partner.

Men ellers tillykke med siden

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 01:17

Hej Thomas

Jeg kunne godt tænke mig lidt flere indgående links til dit nye katalog, inden at jeg tilføjer nogle websites på siden :-)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ved min tilmeldelse indsat et billede, som ikke vises, og jeg har prøvet at redigere mit link via admin for der at tilføje et billede.

Det lykkedes heller ikke Sad Tværtimod, så venter mit link nu godkendelse, som var det et nyt?

Det er lidt ØV.

Mvh. John.

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 10:55

Simon Hansen:
jeg fik 2 mails da jeg tilmeldte mit link (da det var godkendt), synes jeg er lidt overdrevet ;)

Du skulle faktisk have modtaget 5 Wink   Fejl fundet og rettet.

Mohammad Dadkhah:
Jeg vil stærkt anbefale dig at fjerne Googles logo fra jeres side

Tak for heads up Mohammad. Jeg skal ikke i kambolage med Google, og må jo nok vente på min endelige certificering er på plads.

Internexus:
Jeg kunne godt tænke mig lidt flere indgående links til dit nye katalog, inden at jeg tilføjer nogle websites på siden :-)

Jeg er da glad for, at der er andre der hjælper allerede nu Stick out tongue (SEO tager tid, det ved vi vist alle sammen)

John J:
Jeg har ved min tilmeldelse indsat et billede, som ikke vises

On it! Det skulle gerne funger nu.

Endnu engang tak for hjælpen med at gøre LINK INFO til et bedre sted for links.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 15:37

Lækkert linkkatalog  - tillykke med det Yes

Jeg har lige tilmeldt et link. Der var en enkelt ting, som ikke var helt klart for mig.

I hvilket interval (antal tegn) forventer du en kort beskrivelse ligger på?

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 17:11

Tak Torben

Det korte svar er 10-20 ord. Det lidt længere svar findes i den guide som man kan læse her.

På siden ”opret link” har man mulighed for at se en YouTube film om at oprette et link med beskrivelse. Man har også mulighed for at læse en kort guide nedenunder filmen, der beskriver hvordan man skriver en god linkbeskrivelse.

Så er spørgsmålet: Hvordan får jeg folk til at se den film, eller læse den guide?

Jeg er meget modtagelig overfor gode ideer. 

På forhånd tak Smile

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)