Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende multimediedesigner søger praktikplads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg læser for tiden til multimediedesigner på 3. semester på UCN i Aalborg. Som et led i multimediedesign-uddannelsen foregår 4. semester primært som en 2-3 måneders praktik. 

Jeg er 35 år, og født i 1978. Jeg er tidligere uddannet håndværker, og haft selvstændig virksomhed, men har nu valgt, at gå i en ny retning. Jeg er selvstændig og arbejder gerne hjemmefra, hvis dette er en forudsætning.

Gennem uddannelsen multimediedesigner får man som studerende indblik i mange forskellige områder. Der er frit spil for fantasien gennem de forskellige opgaver og øvelser, som der stilles indenfor design og programmering.

Jeg kan bla. tilbyde:

Hjemmeside design og programmering af denne (HTML5, CSS, C#)

- Digital magasiner & Brochure

- Logo & visitkort

- Markedsanalyse (konkurrentanalyser, marketingsplaner, m.m.)

- Annonce opsætning (Digital / offline)

Jeg har og benytter følgende programmer:

- Adobe CS6 (Photoshop, Dreamviewer, Illustrator, InDesign)

- Visual Studio

Jeg har de største kompetencer på hjemmeside design og opbygning af denne, mest af frontend, men vil også rigtig gerne have større indblik i backenden. Jeh har, fra min tid som selvstændig, også gode erfaringer med projektledelse og finder denne opgave serdeles spændende.

Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra januar 2014 og 2-4 mdr. frem. Vi udformer arbejdsopgaver, tider og plads sammen. 

I får en praktikant, som er meget engageret og pligtopfyldende. En praktikant som brænder for det han laver. En praktikant, som er meget opsat på, at se resultater.

Jeg håber ovenstående har vagt interesse! Ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Dan

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484