Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig programmørhjælp til opstart af site for/af studerende

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi er en lille gruppe studerene, som også er iværksættere, der ønsker at launche et nyt site til og for studerende. Vi er godt fordelt på trværs af uddannelsesretninger, og vi har alle noget erfaring med web-programmering.

Så kort sagt, er vi en stærk kerne og en ihærdig skare af ivrige studerende iværksættere, som ønsker at ændre og forbedre et område indenfor studieverdenen.

Dog har vi én shortcoming: vi har måtte indse, at vores kode-evner ikke rækker tilstrækkeligt til at dække backend-programmeringen af vores projekt, m.m., og vi søger derfor hjælp til at komme denne shortcoming til livs.

Vi søger på dette grundlag, en kontakt til en billig webprogrammør, enten i DK eller i udlandet, som vi kan drage brug af. Hvis du har erfaringer eller kender nogen, så må du meget MEGET gerne kontakte mig, elelr skrive i denne tråd til alles glæde :-)

Som udgangspunkt drejer det sig om udarbejdelse af hhv. database til brugerfunktion, brugerfunktioner/login, samt andre add-ons på sitet.

Håber nogen kan og vil hjælpe nogle studerende iværksættere på vej,

mvh,

Daniel & co.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:23

Hvis behovet er så begrænset, så undersøg de utallige løsninger, som ligger gratis på nettet.

phpbb er et af mange.

Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:26
Hej studerende

Jeg har en del erfaring ud i at source opgaver til udlandet. Jeg kan evt. Hjælpe jer på vej.
Men for at få flere bud på opgaven vil jeg anbefale at flytte opgaven ind på freelancer siden, det er jo der det hører til ;-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:22

Hej Daniel

Kan du ikke sende mig en mail med lidt flere informationer om hvad projektet går ud på?

martin.laugesen [AT] live.dk

Med venlig hilsen

Martin Laugesen

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 03:31

Du kan man fordel søge hjælpe af dygtigt og billige folk på www.freelancer.com

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 07:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er meget velkommen til, at rive fat i mig på kevin@projs.dk.

Jeg kan sikkert godt lave en billig pris til dig, da jeg udelukkende vil programmere i min fritid (efter 13:45) så, der er god tid til, at programmere i. Jeg studere pt. datamatiker og har en HTX bag mig. Bruger utroligt meget tid i min hverdag til, at udvikle min kompetencer og forståelse for webprogrammering.

Tag kontakt til mig med lidt informationer, budget og meget mere. Hvad for venter i og hvor vil i ikke satse så højt.

og det var Kevin@projs.dk

- Kevin :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)