|
Som privatperson har jeg været på Facebook ad 3 gange. Den første profil blev faktisk udbygget med masser af godt stof og jeg brugte en del tid på at finde gamle venner, soldaterkammerater o.s.v. Efter ganske kort tid, hvor jeg blev beriget med disse bekendtes gøren og laden, kom det i den grad til at hænge mig langt ud af halsen. Ikke fugls føde på alle disse tåbelige updates.
Jeg nedlagde profilen, men visse dagblade og andre medier giver ikke andre muligheder for at skrive i deres debatter, end hvis man logger ind via fjæset, så jeg joinede igen.
Efter en kontrovers om meningscensur på JyllandsPosten, blev jeg så arrig i skralden, at jeg nedlagde min nye profil.
Nu har jeg så, nødtvungent og stærkt imod min vilje, måtte oprette en profil igen af samme årsag. Login er visse steder kun muligt via Facebook. Min nuværende profil er kemisk renset for ALT!
Ganske uagtet de muligheder der ligger for promotion for virksomheder, er MIN og helt PERSONLIGE holdning, at Facebook er spild af godt liv. Prøv at stikke roen ud af vinduet eller at movere kroppen uden for huset og snus ind: En verden i 3D med dufte, fuglekvidder i surroundsound m.m.m. You missed it, fellow!
P.S. Twitter aner jeg ikke hvad er og jeg er LYKKELIGT uvidende.
Edit: At dømme efter dit profilbillede, er der ca. 40 år mellem os. Dét er nok en del af forklaringen