Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer ved NETS

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Er der nogle af jer der har problemer med at komme igennem hos NETS. Har netop modtaget en mail hvor i der står nogle små ting der skal sendes dokumentation om, samt nogle små rettelser i handelsbetingelserne. Det største problem er at de kræver en sikkerhed på 100.000 kr. Det er jo helt vanvittigt.

Jeg er studerende og er ved at få en virksomhed op at køre og har lånt penge i banken for at få det op at stå. Nu kræver de en sikkerhed på 100.000 kr. hvilke iværksættere har 100.000 at stille i sikkerhed? Jeg er virkeligt rystet.

Er der nogle derude der kan komme med nogle erfaringer omkring dette?

Mvh.

Carsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:50

lyder som stor garanti, ofte rækker 25-50.000 men det er ganske branche afhængigt, visse giver større risici og visse har større enkelt salg, men vist lyder det højt. Har du prøvet at forhandle, beskrive din shop osv og se om du kan komme væsentligt ned?

Selve det med garanti og nets er helt almindeligt, da de jo skal dække dine kunder og tilbagebetale hvis du selv svigter - det er bare svingende krav

Har du checket hvad banken siger til at stille en garanti mod en provision (ikke at de normalt er ret vilde med at stille garanti for garantier) - eller om du skal hitte andre betaling og indløsnings muligheder

Venlig hilsen John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:58