Jeg har skrevet en rigtig god artikel om dæk og hjul, synes jeg selv. Jeg har planer om at skrive flere i fremtiden, så ville det være fint hvis i lige gad at give lidt ris / ros på hvad jeg skal gøre bedre til næste gang.
Jeg må indrømme, at jeg synes den er for lang. Jeg ved godt, at der sikkert er otte forskellige argumenter for, hvorfor den skal være så lang alt efter hvilken seo-ekspert, man spørger - men jeg var interesseret i emnet og havde alligevel ikke tålmodighed til at nå helt i mål - det kan også være dit sprogvalg, der ikke er inspirerende nok, men umiddelbart tænker jeg, at det der kunne du godt have fortalt på færre linjer.
Selve indholdet synes jeg er rigtig fint - omend du gentager dig selv et par gange, men indledningen har jeg det svært med - den virker utroværdig i min optik.
Kan du ikke forklare det med indledningen, da jeg ikke lige kan se hvad du mener med utroværdig?
Længden på artiklen skal være lang, gerne længere, da det er meningen at det skal være den største dæk- og hjulguide på nettet, alt samlet under et tag :-)
Jeg synes at længden er meget god. Artiklen passer meget godt til den almindelige forbruger, vil jeg tro. Den kunne sagtens have været længere, hvis nogle af de mere nørdede emner skulle have været med.
Jeg har næsten lige købt nye dæk, og kiggede bl.a. på mønstertyper, gummiblandinger og andet, og brugte en del tid på at læse andres tips og erfaringer. Noget jeg tror kun interesserer de færreste. Så jeg synes at artiklen dækker meget godt.
Emnet siger mig ikke en fløjtende fis, så vil ikke kommentere på indholdet
Rent fagligt er det forkert at starte med "og" efter et spørgsmålstegn, som du gør i første linje. Du kunne med fordel fjerne det. Du kunne godt lave din introduktion mere spændende og fangende, hvor du ligesom forklarer liiidt nærmere hvad det handler om. Bortset fra dét synes jeg at du skriver ret godt, og kan da forestille mig at en med interesse finder hele artiklen spændende. Jeg nåede i alt fald helt igennem - Applaus for dét!
Og så et lille tip: Kan du ikke lave et slags index, hvor du deler artiklen op i underoverskrifter? Især hvis du har planer om at lave et større opslagsværk om emnet kunne dette være effektivt. Så kunne du have en række links som hver førte hen til sin del af artiklen, og gav brugeren et hurtigt overblik :)