Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatning til formidabel pris

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg omegn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminofolk!

Jeg er en ung og frisk fyr, der tidligere har ageret som tekstforfatter i flere sammenhænge - Nu er jeg klar til at brage ud af skabet som fuldblods tekstforfatter, til en fast billig pris af 0,15 kr. pr. ord! Jeg skriver tekster med et flydende og let forståeligt sprog, med et kreativt twist for at det skal være spændende og interessant at læse. 

Jeg gør altid meget ud af at min research bliver gjort ordentligt, da der er ingen der har gavn af volapyk. Har erfaring inden for linkbuildingartikler, SEO-Tekster og generelt hjemmeside tekster/artikler - Dog er jeg altid frisk på en udfordring, da jeg er også ude på at lære noget - og så er jeg selvfølgelig ikke tilfreds før målet er nået.

Teksterne bliver skrevet med høj vægt på at de skal have værdi for brugeren, og alt indhold er selvfølgelig unikt.

Leveringstiden er kort - Da jeg hverken har hus eller andet der skal passes ved siden af, udover min skole. Leverer altid til aftalt tid!

For at vise nye kunder hvad jeg dur til, giver jeg et tilbud på 0,10 kr. pr. ord til de 3 første opgaver, jeg modtager!

Kan kontaktes her på Amino eller på mail@jeppeebbesen.dk :-)

Ser frem til at høre fra dig!

Mvh. Jeppe Ebbesen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)