Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 50% på hastighedsoptimering, SEO analyse mm - Gode tilbud i forbindelse med min fødselsdag.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke ret mange dage er det min fødselsdag den 7 september, og i den forbindelse har jeg i september måned gode tilbud på programmet.

Første uge er i hastighedens tegn hvor du kan spare 50%.

Hvem elsker ikke hurtige hjemmesider? Jeg ved i hvert fald, at det gør jeg og jeg er ikke i tvivl om, at det samme gør en lang række af de kunder jeg har udført hastighedsoptimering for og dem der kender mig, kender også min passion for dette område. 

Jeg har mere end 18 års erfaring med udvikling af webløsninger, og de 12 af dem, er gået til blandt andet hastighedsoptimering og søgemaskineoptimering. Dette betyder også at hvis det er nødvendigt at gå virkelig i dybden, kan jeg gøre dette, da jeg både ved en del om programmering og optimering af denne, men også ved hvad der virker, ikke virker og ikke mindst hvorfor det virker.

Det vil sige jeg vil kunne optimere din løsning ned til mindste detalje, hvis der er brug for dette.


Pakke 1 - Blogs og firmahjemmesider

Hastighedsoptimering nr 1, passer godt til almindelige blogs og firmahjemmesider
- typisk opnået loadtid 0,2-1 sekund -

- Dybdegående optimering af wordpress hjemmesidens loadtider  -

- Mindre analyse af temaet og den måde den er programmeret, for at se om der er uhensigtsmæssige forhold som har indflydelse på hjemmesidens hastighed og SEO -

- Rettelse af nogle af de elementer jeg finder i analysen -

Normalpris: 3500,- nu 1750,-

Pakke 2 - WP communities og medlemssider

Hastighedsoptimering nr 2, passer godt til communities og medlemssider hvor mange elementer er forskellige alt efter hvilket brugerlevel der er logget ind. Kan også laves helt ned på brugerniveau.
- Typisk opnået loadtid 0,6-1,3 sekunder -

- Dybdegående optimering af wordpress hjemmesidens loadtider  -

- Analyse af tema og optimering af kode -

- widget optimering -

- optimering af grafik -

Normalpris: 6500,-  nu 3250,-

Custom (alle de andre hjemmesidetyper)

Hastighedsoptimering custom, passer godt til hjemmesider der er hjemmeprogrammeret, eller hvor du gerne vil have et decideret tilbud på hastighedsoptimering af din hjemmeside. Dette vil være timeberegnet, og her opnår du 50% rabat ligesom ved de andre.

Normal timepris: 1000,- nu 500,-

Opsætning af W3 Total Cache

Det er ikke helt irrelevant hvordan man opsætter W3TC. Derfor tilbyder jeg at opsætte dette plugin til Wordpres, da der er så mange ting at tage højde for, for at man opnår den bedste optimering af netop din hjemmeside. W3 Total Cache er et stort plugin, og det har mange muligheder, og dækker faktisk det meste.

Kender du ikke W3 Total Cache, kan du læse hvorfor det er det bedste her

Du får:

Opsat W3TC og testet opsætning for bedst mulig optimering af din hjemmeside.

Normal pris: 2000,- nu 1000,-

Jeg ser frem til at høre fra dig
skriv enten en privatbesked eller send mig en mail på:
hastighed [snabeldabel] ktj-media.dk

Med Venlig hilsen

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille udtalelse fra Ann-Christine Hellerup Brandt

Yderligere bragte jeg sitets loadtid fra ca. 7 sekunder og ned til lige under 1 sekund. Mere end halverede de antal MB en ny bruger skulle hente, og næsten fjernede genhentninger af mediefiler såsom billeder og grafikfiler. Jeg optimerede nogle forskellige funktioner i temaet så de var mere SEO venlige og ikke mindst hurtigere. Jeg sammenlagde grafik og mediefiler til færre filer og komprimerede og beskar nogle tusinde billeder ordentligt.

Missionen fuldført, og endda kun på 5 timers arbejde.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med fødselsdagen Kim!

En lille gave: bump Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Tillykke med fødselsdagen Kim!

En lille gave: bump Smile

Takker philip 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen fra Nielco IT

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO analyse

Få en SEO rapport med de fejl og mangler som du har på dit website, set i forhold til søgemaskineoptimering.

Er du gået i stå med din SEO, kan en SEO analyse være en god ide. Da du her vil få et overblik over de tiltag du mangler eller helt har overset. Kunder som billigVVS.dk, aktiv3.dk, ja selv amino.dk (ikke mine kunder) har nydt godt af en SEO analyse. Fælles er at det har skabt det rette fokus og løftet sitet til et højere niveau.

Du kan vælge mellem:

3, 6 eller 8 timers analyse, og du kan læse om SEO analysen her

Normal timepris: 1000,- nu 500,-

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 21. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan bestiller man?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver en mail eller en PB... eller du kan ringe på mandag.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig også skrive her i indlægget. Det er helt op til dig... mulighederne er mange kan man sige.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)