Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt hjemløse og omdeling af flyers af din virksomhed er du med?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er i gang med at planlægge en mindre projekt.

Jeg har en del omdelinger og vil samarbejde med kirkens korshær for at tilbyde nogle af de jobs til de hjemløse i kbh.

Jeg synes det er vigtigt at støtte vores medmennesker uanset hvor de  kommer fra, eller hvem de er.

Til min projekt har jeg en østeuropeisk hjælper, som vil hjælpe mig med kommunikation med disse folk og vil hjælpe at følge op på hver en oplæring og  omdeling.

Vi har prøvet dette projekt før med April Chris Herberg for 3 år siden, og det gik ok vi vil gerne gøre det igen!

Hvorfor skriver jeg til netop aminos brugere?

VI vil meget gerne have flere omdelinger i centrum af københavn, helst til de private. I dette tilfælde er der ikke tale om at virksomheder skal tjenne penge, men fordi at vi vil hjælpe de hjemløse, eller nogle der har det virkelig hårdt. Derfor vil vi gerne omdele flyers for netop dig og din virksomhed, prisen kan I mere eller mindre selv bestemme.

Så hvis du har nogle flyers liggende så skriv gerne.

Hvis du har nogle spørgsmål så skriv gerne da jeg er ikke så super god til at udtrykke mig på skrift.

eller send en mail til mail@lokaldistribution.dk Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

ingen?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)