Jeg skal have markedsført min webshop. Jeg har fåer trykt 3000 flyere som skal deles ud, men er der nogen der har andre ideer. Jeg har ca. 5000 til markedsførring.
Har selv en ide, kan man godt sætter nogle bannersystemer op på messer, eller er det bedst at købe en stand? :D
Altså jeg vil lige skynde mig at sige at jeg aner ikke et klap om reglerne for spil, men hvis jeg var dig ville jeg hive fat i cafeer og klubber og tilbyde dem at låne bord, kort osv. hvis de ville lave en pokernight. Her skal du jo så sørge for at spillerne bliver tydeligt gjort opmærksom på din side. Du skal jo selvfølgelig nok skrue konceptet sådan sammen, at det eneste cafeen skal gøre er at stille lokaler tilrådighed og sælge en masse øl osv.'
Det behøver ikke være dyrt men, du skal skille dig aktivt ud ellers sælger du intet.
Hvad med et pokerforum på din side, der er nok mange som vil spørge om noget mht. regler eller bare prale eller give fif.
Held og lykke med det..
Jeg skal have dig i tankerne når jeg planlægger nye events.
Er klar på en amino poker turnering (online på ladbrokes fx)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.