Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone rep - ansvar/garanti

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en enkeltmandsvirksomhed, som har brug for hjælp.

Jeg er ved at forsøge og starte en mindre virksomhed op, hvor jeg vil reparere iPhone skærme. Jeg vil dog gerne høre om jeg kan fraskrive mig ansvaret for kundernes iPhones i denne form for virksomhed? Er det muligt eller er der andre løsninger? Jeg har ingen tanker om at jeg vil skabe denne virksomhed, hvis ikke jeg kan slippe af med ansvaret for de iPhones jeg reparerer, da jeg ikke har råd til at stå inde for fejl under reparationen.

Mvh. Frederik

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal som udgangspunkt give 3 mdrs garanti på din reparation og derudover må du selvfølgelig ikke skade kundens produkt. Så kommer din kundes Iphone til skade, mens den er i din varetægt, så er du naturligvis forpligtet til at udbedre skaden på kundens produkt eller erstatte til et nyt, hvis du ikke kan udbedre skaden.

Så hvis du ikke er i stand til at efterleve ovenstående, så glem alt om at starte virksomheden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)