Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på iværksætter ide til det amerikanske marked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Vil meget gerne ha' så meget indspark og kritik som muligt , Yes No , på følgende :

Påtænker at at lave en netvirksomhed der tilbyder "før/efter" billeder , lavet på fotos kunden(patienten) oploader til hjemmesiden, af kosmetisk tandrestaurering.

Jeg er indenfor branchen, tænder, og med tilgang til program der kan lave "tandanimation" på smukkeste vis.

Vil meget gerne modtage ALT hvad i kan komme på af mulige og umulige ting jeg ikke selv ser med mine "lyserøde" briller på Wink

Så "hit me" ......Skype-CoolSmile

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:45

Har lidt svært ved at se at der skulle være så stort et market til før/efter billeder at du skal starte en iværksætter virksomhed baseret på det... Det kan man jo selv lave på relativt kort tid.

Udover det, hvad er patientens incitament til at ville uploade bileder af deres tænder til en hjemmeside?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:47

Det var da godt nok en rodet omgang. Jeg forstår slet ikke ideen! Går det ud på, at man uploader et billede af fx sine tænder og så laver din virksomhed et efterbillede af, hvordan kundens tænder vil komme til at se ud efter fx en tandblegning?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)