Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Ryanair

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kommer lige fra at have fløjet med Ryanair for første gang. Det hele er meget lav service, men det er der ikke noget at sige til med de priser. Til min store forbavselse, så har de tilgengæld hævet for mange penge på min konto, men hvordan kan det lade sig gøre? Jeg har en faktura, som hele vejen igennem er i Euro, hvilket betalingsforløbet med Visa også var, men beløbet er hævet i danske kroner. Alle mine andre poster hævet med Visa står i Euro omregnet til danske. Beløbet som er hævet er nogle hundrede kroner over fakturabeløbet i Euro. Der er ikke meget hjælp at hente i banken, som ikke ved noget, og sender mig videre til Ryanair, som udelukkende har klageforløb via brev. Har I nogen lignende erfaringer?

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 12:29

hvis nogen snyder dig ved online handel kan du altid få din bank til at foretage en indsigelse (chargeback), og få dine penge retur.

www.onapp.com

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:32

Jeg har også overvejet det, men så sender de sikkert en regning med en gebyr, som enten er det samme eller højere. Det drejer sig ikke om mere end et par hundrede, men det er en ren principsag..

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:42

hejza hvis du har betalt med dankort eller andet end med visa electron koster det penge jeg sku også af med flere hundrede kr end jeg havde regnet med,  men da jeg betalte med visa electron var det gratis...   måske der fejlen er  mvh anni

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:49

nse:

Jeg har også overvejet det, men så sender de sikkert en regning med en gebyr, som enten er det samme eller højere. Det drejer sig ikke om mere end et par hundrede, men det er en ren principsag..

Har heller aldrig hørt om dette gebyret, normalt er det internetbutikkerne som betaler gebyret til PBS.

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:10

Ikke desto mindre er det et ganske reelt gebyr de opkræver. MEn det er også meget tydeligt når man bestiller billetten - mener det er på 96 kr pr billet hvis man bruger alm. Visa. 

Ryanair er godt nok billige, men med alle de ekstragebyrer der bliver lagt på, ender man meget langt fra de 1krs billetter.. regn med 500-1000 kr pr billet. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)