Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur - hvad hedder det på engelsk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lidt problemer - pga mit hullede engelske - med at forklare en inder, at jeg ønsker agenturet på hans produkt i Danmark. Desværre lever jeg i midlertidigt flytterod og kan ikke lokalisere min dansk-engelsk ordbog.

Er der nogen der kan hjælpe mig? Og evt. også fortælle om erfaringer med at samhandle med indiske firmaer?

Mvh Rasmus

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:23

exclusive sales

ville være mit bud :-))

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:28

Hej !

Agency..

Jeg ved da at der findes etablerede virksomheder, der hjælper firmaer på vej med at starte potentiel samhandel med leverandører fra østen herunder Indien. Disse firma hjælper med alt fra produktet til kontakten mm., da der godt kan være nogle grimme faldgrupper ved handel med østen. Jeg ville søge lidt på nettet hvis du ønsker en grundig undersøgelse af din potentielle leverandør.

Hvis du allerede har haft kontakt kender til ham og hans produkter mm., og ikke behøver videre "sikkerhed" overfor den indiske leverandør skal du nok sørge for, under alle omstændigheder, at have en velfungerende kontrakt med dig. Evt kontakt en advokat der kan hjælpe dig videre !

Pøj pøj med det !

Hilsen

Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk

Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:45

Agency hvis du vil være agent for firmaet, altså handler på Agenturgivers regning og risiko, Commercial Agent hvis du er forhandler og arbejder for egen regning og risiko.

/EI

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 15:06

www.ordbogen.com

agentur substantiv <-et, -er, -erne> (Dansk-Engelsk)
(om repæsentation) agency - He has the agency for the product in this country
(om institution) agency - I think she works with the environment agency

/Clausp

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)