Jeg baxer lidt i ledige stunder med at oversætte Magentos Designguide til dansk, men jeg har lidt problemer med at finde et passende udtryk for "Store View" Eksempel: "In Magento, a website is a collection of stores, which themselves are collections of store views". Jeg er helt på det rene hvad det betyder, men ord som "brugergrænseflade" og lignende, virker jo lidt gumpetungt og er, i en snæver vending, ikke helt præcist, da det jo kan være enten fromt-end eller backend. Hvad siger man i daglig tale i branchen? |
Webmaster:Jeg baxer lidt i ledige stunder med at oversætte Magentos Designguide til dansk, men jeg har lidt problemer med at finde et passende udtryk for "Store View" Eksempel: "In Magento, a website is a collection of stores, which themselves are collections of store views". Jeg er helt på det rene hvad det betyder, men ord som "brugergrænseflade" og lignende, virker jo lidt gumpetungt og er, i en snæver vending, ikke helt præcist, da det jo kan være enten fromt-end eller backend.
Hvad siger man i daglig tale i branchen?
Jeg mindes at: "forretnings-visning" optræder flere steder i sprogpakken.