Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af 3000 FAX'er

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger efter en virksomhed der kan hjælpe med afsendelse af FAX'er. Min virksomhed planlægger at afsende ca 3000 stk 1-sides FAX'er til forskellige Europæiske lande. Afsendelsen skal ske i een omgang, og i stedet for at investere i udstyr mv så vil vi gerne i kontakt med nogen der tilbyder sådan en service.
Kan din virksom hjælpe eller kender du nogen der kan hjælpe ??

Mvh
Roselund
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:40

Jeg kender desværre ikke nogen, som tilbyder den service.
Men jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at der - i hvert fald i Danmark - gælder de samme regler for udsendelse af fax som for udsendelse af e-mails - altså, at man ikke må sende fax med salg for øje uden forudgående accept fra modtageren.
Jeg ved naturligvis ikke, om det er det, du har tænkt dig at gøre, så måske er min advarsel helt i skoven.

God vind med projektet.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:46

Hans Stokholm Kjer:
altså, at man ikke må sende fax med salg for øje uden forudgående accept fra modtageren.

Og i Aircom sagen, der endte med en bøde på 400.000 kr. (og bliver brugt som rettesnor i dag), var det netop uopfordret henvendelse vi fax der var fremgangsmåden.

Jeg ved selvfølgelig heller ikke om det er det du har tænkt dig, men hvis det er, bør du nok genoverveje det. Er det ikke det du har tænkt dig, skal du bare have held og lykke.

Jeg kan desværre heller ikke pege på nogen der kan klare opgaven.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:00

Tak for  de velmenende advarsler, men det skal sendes til medlemmer af den samme forening som vi er medlem af og dermed er dette ikke noget problem da de alle har accepteret modtagelse af informationsmateriale fra foreningens medlemmer Smile 

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Fra  Visual Logic ApS Skrevet kl. 10:40

Der findes en lang række online services der kan bruges til at afsende og modtage fax. Hvis googler "fax service online" får du en masse online services.

Jeg har tidligere brugt en af dem, men kan desværre ikke huske hvilken.

Jeg er næsten sikker på at en af disse services kan opfylde dit behov.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)