Hvordan laver man det praktiske, samt komme med sin 50%.
Sin 50% af hvad? Du skriver jo intet om, hvad det vil komme til at koste? Undskyld, men synes virkelig ikke det virker seriøst når du skriver så lidt omkring projektet. Rigtig godt, at du skriver hvad du er god til - men synes godt du kunne komme med flere informationer omkring projektet, hvad man skal smide af penge og den strategiske plan.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Angående hvordan projektet skal være vil jeg komme dybbere ind på når man mødes. Dog tænker jeg at der er tale om et aps som er 80.000 kr - dernæst er der jo forsikring og her mener jeg det er 250.000 kr eller 500.000 kr.
Angående forsikringen kan man her finde en vej udenom.
Men ingen det er meget seriøst dette her og mere viden vil ske i telefon eller pr. mail.
Hvis du skal være underleverandør så skal du nok ikke regne med det store overskud, da du skal kunne underbyde dem som er på markedet samt betale din leverandør.
Jeg er ved at lave mit egen rejsebureau, så du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har lyst