Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fysioterapeutiske produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hej alle Smile

Jeg har gennem en årrække haft en spirende lyst til at blive iværksætter, gerne inden for et produkt, der relatere sig til sundhedsområdet, da jeg er uddannet fysioterapeut og forestiller mig at det er nemmere at sælge et produkt, som du rent faktisk selv ser et potentiale i.

Jeg er dog bevidst omkring, at markedet kan være for lille inden for denne niche (fysioterapeutiske produkter), og er derfor åben over for idéer omkring andet materiel som I erfarer, der kan være et marked i; også selvom det ikke er inden for sundhedsområdet.

Spørgsmål:

1. Hvad er der et marked for af produkter (både i og uden for sundhedsområdet)

2. Hvad bør mit fokusområde være som ny iværkætter

3. Hvad er jeres bedste erfaring ift. at sælge sine varer (webshops? ringe rundt? linke via facebook? ...)

4. Hvilken side vurderer I at være bedst ift. opbygning af sin webshop (pris, mulighed for flot design ...)

Håber at få lidt hjælp til en endnu ikke startet, men forhåbentlig kommende, iværksætter

Mvh. Simon

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:33

Rettede din overskrift :-)

Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:41

Ved ikke om det er dækkende for mine spørgsmål, for jeg kan vel ikke forvente folk henvender sig, hvis ikke de har kendskab til dette område, og er vel det færreste der har

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)