Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg håber at i har lyst til at hjælpe mig, da jeg selv er helt tom for ideer til firmanavn!!!!!!!!!!!

Jeg har brug for hjælp til et firmanavn, jeg har været så heldig at få en agent aftale, hvor jeg skal sælge hår produkter til frisør saloner. Produkterne er absolut i top klasse og høj kvalitet.

Derfor kunne jeg godt tænke mig et firmanavnet giver udtryk for kvalitet, men samtidig også er nemt at huske og giver mening for den kundegruppe jeg skal sælge til.

På forhånd takSmile

Mvh

Tina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Den her video kan forhåbentlig hjælpe dig lidt på vej: http://www.youtube.com/watch?v=_iR2a2584SY

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Skrevet kl. 15:05

Hej Jeppe

Tak for dit svar, men jeg har set den video og er desværre ikke blevet klogere.... :-(

Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:24

Du skal fortælle lidt mere om hvad din niche er eller dét der gør din virksomhed unik.

Hvis du "bare" sælger produkter til saloner kan dit firma jo hedde hvad som helst?! Pro Hair, Quality of Hair, Head Set Products.... anything.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Skrevet kl. 16:54
Hej Minitwob

Tak for dit svar, ja jeg skal "bare" sælge produkter, men det er produkter til en høj pris og høj kvalitet og mærket er unik dvs at det er ikke hvem som helst (saloner) der kan sælge de produkter. Derudover følger der for salonerne træning og opfølgning hver anden måned fordi produkterne kræver det og for at optimere salonens salgstal.

Jeg ved ik om det er forklaring nok, men jeg ønsker ikke at mit firmanavn skal være som de fleste i branchen 😊

Mvh
Tina
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:32

Her er lidt ideer (har lige taget udgangspunkt i nogle navne, hvor domæne-navnet også var frit):

- Top-hair.dk

- Hair-team.dk

- Golden-hair.dk

- Hair-Power.dk

Held og lykke med det :)

Fra Randers
Tilmeldt 15. Apr 13
Skrevet kl. 19:12
Hej Uffehs

Tak for dine input, jeg prøver at se på dem😊