Hej Aminoer! Venlig Hilsen |
Er der ikke nogen der vil af med gode råd/ give tilbud på SEO optimering ?
Hej Aminoer! Venlig Hilsen |
www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop
Er der ikke nogen der vil af med gode råd/ give tilbud på SEO optimering ? |
Hej Du er meget velkommen til at ringe til os i morgen på: 80 600 400, og høre mere omkring hvad vi kan tilbyde dig. :-) |
Vi leder stadig, vi har været inde og kigge på provision SEO hvis der er nogen der kan tilbyde det skal de være velkommen til at skrive her eller privat beskeder. www.greatskin.dk |
Udover Google AdWords og Facebook kan jeg anbefale jer at kigge på et Affiliate Netværk som for eksempel Partner Ads, som helt sikkert vil kunne hjælpe jer. Derudover kan jeg anbefale både Lars og River Online til SEO, de ved hvad de laver :-) |
De er vist lige startet her i marts 2013. Og der står ikke rigtig noget omkring dem på deres side. Så må jeg spørge hvad der fik dig til at vælge dem. Frem for alle de andre der findes derude med mere indhold på deres side? |
Hvis du selv har mod på det. Så er der her to gratis versioner på 2 af de bedste danske bøger på marked. Omkring at ranke bedre i forhold til Google og meget andet: |
I starten vil vi nok have en professional person til at kigge på det da vi helst ikke vil ødelægge det her i starten. Men 1000 tak! for det, vil klart læse dem igennem. Venlig Hilsen www.Greatskin.dk |