Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webintegrator - Lav denne hjemmeside hjælp?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer, Er lige startet på Webintegrator uddannelsen, men jeg synes faktisk ik at skoletimerne giver nok læring. Derfor tænkte jeg, om man ikke kan finde et billede af en hjemmeside, som man kunne lave. Vi har nemlig lige fået en på skolen, men synes den var lidt peace of cake, så kan godt tænke mig en anden en... Har spurgt læreren efter en ny, men han vil ikke give mig en ny... -På dette A4 papir, er der self. et billede af hvordan hjemmesiden ser ud, og så står der beskrevet hvilken farvekode man bruger i de forskellige ting samt skriftstørrelser og sådan nogle ting, som er nødvendige til at lave den... Håber i ved hvad jeg hentyder til :-) Nogen som ved hvor man kan finde sådan nogle ting? Keder mig her i weekenden, så kunne være dejligt med noget at lave ;-) Mvh. Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mathias,

Jeg har selv kort gået på web-integrator uddannelsen på Roskilde Tekniske Skole sammen med Simon Thomsen. Vi fik helt samme opfattelse af uddannelsen som du tilsyneladende også har. Vi følte vi spildte vores tid blandt lærere med manglende kompetencer og kreativitet til at skulle undervise på sådan en uddannelse. Du kan kontakte mig på PB og så kan vi finde ud af noget.

Med venlig hilsen

Casper Kjær-Larsen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)