Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp og gode råd til søgemaskineoptimering til ONE PAGE WEBSITE!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har brug for noget rådgivning, hjælp eller gode råd til hvordan jeg skal sætte SEO op omkring min ONE PAGE WEBSITE, som kan ses på www.genber.dk 

Har aldrig været så meget inde indefor SEO og hvordan man skal sætte det op mm. 

Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig. 

MVh

Tarik

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:32

One-pagere og SEO går ikke altid hånd i hånd. Mest af alt fordi at tekstmængen som regel er begrænset, kombineret med at man prøver at vise forskellige produkter, kontaktdata osv. frem, hvorved at relevansen for de enkelte søgeord ikke bliver så høj.

Tænker man sig dog godt om inden man strukturerer sin side, kan man godt ende op med en noglelunde acceptabel løsning. Først skal man selvfølgelig være sindsyg skarp til sin søgeordsanalyse. Herefter skal man sørge for at hvert søgeord har sit eget "afsnit" på siden, med et dertilhørende html anker, således at du kan henvise til et helt bestemt område på siden, når du laver din linkbuilding. Designet skal desuden tage højde for at tekst er nødvendigt - så 25 ord til hvert søgeord er ikke nok. Herefter må man påregne at der skal ligges en ekstra indsats ift. linkbuilding, end det ville have været tilfældet for en traditionel hjemmeside.

Som fagmand ville jeg dog aldrig selv benytte udelukkende én enkelt underside på min hjemmeside. Jeg ville som minimum oprette en række landingpages, samt evt. lave en 2-3 "lange" undersider til mine primære søgeord, som visuelt ville se ud som en one-pager (med undermenustruktur med ankere osv.)

- Emil

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:41

Jeg ville råde dig til at droppe ONE-PAGE design. Hvis du har ambitioner om at opnå noget på Google. Som Emil siger, med Landingpages.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:12

1 page navigation kan jo være superfedt, hvis det bruges rigtigt.

Når vi er ovre i at det er valget og der bliver efterspurgt SEO - så vil jeg pege på at der måske skal ses mere på konverteringsoptimering først. 

Der er kloge folk der siger at "bounce rate" har meget at sige i forhold til SEO, og jeg kan på ingen måde se det bliver mindre i fremtiden. Tværtimod, er det i firmaer bag søgemaskiners interesse at forsøge at finde de sites der er reel interesse for. Her er bounce rate en af de åbenlyse at starte med. 

Når jeg går ind på forsiden er der allerede et billede af en pære i højre side, som "stjæler billedet" og intet fortæller om hvad jeres service drejer sig om, og fjerner fokus fra de små menupunkter. Når jeg gør mig umage ser jeg at "Hent tilbud" er et valg - men jeg aner jo ikke hvad det er jeg skulle hente et tilbud om?

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 15:57
Har du nogen praktiske eksempler på hvordan dette laves?KKunne godt tænke at prøve det på min hjemmeside. Michael
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)