Jeg er uddannet tømrer, men mangler lidt spænding i livet, så har længe overvejet, at starte mit eget, men jeg gider ikke at starte som tømrermester. - Min idé er såre simpel, købe "håndværkertilbuds boliger" renovere og derefter sælge igen, men er det lovligt? Og i så fald, kan man tjene nok på det, når man tænker på hvor lang tid det tager at renovere, plus skat/moms osv.. |
1 - ja det er lovligt
2 - helt umuligt at sige der er givet folk med check på det hele som kan og andre som absolut ikke kan - så absolut ikke til at svare konkret på uden at kende dig og de enkelte projekter - hvis du er meget usikker på lovlighed og hvordan - så tvivler jeg på du skal kaste dig ud i det - det skal du overlade til andre er jeg bange for - ellers får du let for megen spænding i livet - men gør du det, så gør det i selskabsform som ApS f.eks. så du ikke står med hele hæftelsen selv (selv om du nok alligevel kommer til at stå for en god del)
regn også med at du skal ha en stor bankbog eller polstret tegnedreng for at finansiere købet af boligerne, materialer, tid - ejendomsmæglere og og og og
vh