Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til nyt rejse koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har en super god ide, med et relativt uberørt marked. Ideen går i sit grundlag ud på at sørge for at arrangere / samle tilbud til livepoker event verden over.

Det vil komme til at være en hjemmeside, som skal være hovedaktøren og der det meste kommer til at forgå. 

Regner med at det ville komme til at forgå i 3 faser(hvis det går efter planen.)

fase 1: Få en overskuelig og brugervenlig hjemmeside op at kører.

fase 2: Samle de bedste rejsetilbud til pokervents så det bliver overskueligt for de danske pokerspillere at arrangere deres rejse.

fase 3: Hvis det bliver en succes og der kommer en indtjening, hvilket der forhåbelig gør på et tidspunkt, starte en rejse bureau som sælger og arranger rejser rundt om i verden til pokerevents, pokerweekender osv. 

Til dette mangler jeg en eller flere samarbejdspartnere, som har lysten til at opstarte sådan et projekt. 

Jeg søger nogen med viden inden for af disse parametre, eller føler de kan bidrage med andre ting til projektet. 

Webdesign(alt hvad der har med hjemmeside og selve det fysiske sted hvor det vil forgå.) Har selv nogle ideer til dette.

Marketing( Markedsføring af produktet og det vi står for, formidle det til det danske poker miljø.) Har selv et par gode ideer til dette.

Poker(Erfaring med poker, spillet, målgruppen og gerne selv prøvet rejser med poker som målet med rejsen.)

Rejse bureau( Erfaring med opstartning af disse og kontant med samarbejdspartnere.)

Andet?

Er du interesseret og vil gerne hører mere, så en privat besked eller en mail på Frederik.qb@gmail.com

eventuelle andre relaterede spørgsmål stilles her i tråden. 

mvh Frederik håber på et fremtidigt samarbejde.  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)