Hejsa Aminoer,
Er netop kommet hjem fra London og jeg vil i den forbindelse gerne dele navnet på en argentinsk restaurant i London, som jeg fik anbefalet. Jeg fik anbefalet den af en bekendt her i Danmark, der har boet i England for en del år tilbage. Han har endnu ikke smagt noget, der kommer i nærheden af den smagsoplevelse. Hertil er selve oplevelsen (fra man går ind i restauranten, til man går ud igen) helt ekseptionel.
Forventningerne var derfor høje ved besøget, men blev alligevel indfriet. 
Nogle kender restauranten og andre gør ikke. Navnet er GAUCHO. Den ligger flere steder, men vi spiste på GAUCHO PICCADILLY, der ligger på Swallow Street. Den får også vild meget ros rundt omkring på nettet. Link til restauranten:
http://www.gauchorestaurants.co.uk/restaurants/restaurant.php?id=piccadilly
Jeg kan anbefale deres bøffer, der er helt fantastiske. Det ser hyggeligt ud at spise uden for, men sørg også for, at oplev stemningen inden for. Den er super hyggelig.
Jeg har det lidt som ved en filmanmeldelse - hvor meget skal man fortælle? Prøver derfor at sige så meget som muligt, uden at afsløre for meget.
Men deres modtagelse af os som gæster, deres måde at præsentere kødet på, kødets mørhed (vi brugte en smørkniv, der let kunne skære igennem kødet, selvom vi havde valgt gennemstegt) og så naturligvis smagen - vi var helt solgt.
Hertil sad vi tæt på kokken og at se hvordan han passioneret arbejdede, var en fornøjelse.
Til bøf elskere der skal til London - sørg for at besøg restauranten!
Til personer der vil forny restaurantoplevelser i DK - besøg den og få fantastisk inspiration. Har indtil videre ikke oplevet noget lignende i DK.
Blandet praktisk info:
- Følgende hotel ligger bogstavligt talt lige ved siden af (vi kunne kigge ned på Swallow Street, fra vores vindue) - http://www.lemeridienpiccadilly.co.uk/
- Såfremt I skal spise om aftenen (især fredag og lørdag), så bestil tid. Vi mødte op uden at gøre det og fik at vide, at vi kunne få et bord, såfremt vi var max 2 timer om at spise. Hellere få det at vide inden vi går ind, frem for personale der skynder på en. Alternativt kunne vi vente til en anden dag, men det skulle være NU og vi takkede ja - og så begyndte den fantastiske oplevelse.
- Prisen er helt fair, syntes vi - især taget smag og oplevelsen i betragtning. Så det er faktisk lidt af et scoop.
(og nej, jeg ejer desværre ikke aktier i restauranten 
Hvis der er en der laver en kopi af restaurant konceptet her i DK, så skriv venligst lige til mig - især hvis du kan ramme den samme fantastiske smag 
God aften!