Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ZOOM

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for en zoomfunktion til udvalgte vare i min kommende (oscommerce) webshop. Kan i hjælpe mig med at finde det rigtige software, så mine kommende kunder kan ta' et kig helt tæt på af mine vare??

Tak på forhånd for hjælpen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:39

http://www.fsi-viewer.com/ tilbyder dette software, og det er blandt andet det trendybaby benytter sig af.

Husk dog at det kræver nogle rigtig store billeder før denne løsning er interessant, zoom funktionen zommer reelt ikke ind men kun ud fra en stor orginal.

Det ses også på trendybaby som har rigtig mange produktbilleder der ikke er særlig store og derved kan der slet ikke zoomes.

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 20:46

Hej Martin

Det ser ud som om det er en dyr lille sag. Omkring 2000 euro for en standardversion. Ufff. Måske der findes andre løsninger som er til at komme i nærheden af ... anyone ...? 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:51
Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:02

Hej Oxkjær

Det ser interssant ud. Jeg kan se at luckyview (http://luckyteam.co.uk/products/LuckyView/) kan tage lidt tid hvis man zoomer ind hurtigt. Hvis det gør sig generelt gældende er det et klart minus.

Ellers tak for tippet.  

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:15

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:22

Tak for linket. Jeg ville bare så gerne kunne graduere mit zoom (og se eks. et stykke tekstil helt helt tæt på - hvis en kunde gerne vil det).

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:24

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:29

Uden at kende løsningerne til bunds, og uden at vide om det jeg siger er 100% korrekt så forsøger jeg alligevel.

Jeg tror grunden til FSI er så dyr, er fordi det virkelig kræver noget kraft at kunne zoome på så store billeder i den fart den gør, så vidt jeg kan læse mig frem til kræver det også en special server som du får med i den fine pris, som godt nok er noget af en mundfuld.

Men skal du op på de samme hastigheder som FSI kan klarer tror jeg desværre ikke du finder noget meget billigere.

Jeg ved nogle af vores andre kunder har løst problemet lidt anderledes ved at fremvise et billede af hele produktet, og samtidig vise  2-3 stykker som er udsnit af lampen meget tæt på.
Det giver naturligvis ikke helt samme fede effekt som at kunden kan sidde og zoome rundt, men jeg synes bestemt det er en god løsning hvis man ikke er en stor shop som trendybaby og kan gå ud og ofre så mange penge på en god løsning.

Så kan man jo altid overveje det igen når man har successen.

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:45

Det med succes er jeg med på.

Iøvrigt en god ide med flere forskellige billeder af produktet.

Jeg siger for den hurtige udmelding fra de forskellige, da jeg har hvertfald noget at gå videre med.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)