Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blanke præsentationsmapper (PAP)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger hvide blanke præsentationsmapper, hvor det er muligt selv at lave printet - er der nogle der ved hvor man kan købe dem. 

kan sagtens købe dem hos dem der trykker på dem, men skal alligevel skal jeg give en dyr pris for dem. 

er der nogle der ved hvor man kan købe dem - gerne med visitkortholder. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hvis det er omslagsmapper du tænker på, dem hvor der kan sidde en håndfuld A4-ark i samt et visitkort, så er det ikke noget du skal regne med at du skal kan lave print på.

Først og fremmest, så er de oftest (ihvertfald dem vi laver i MediaMouse) trykt på 350 eller 400 gr. papir.
De fleste laserprintere og tilsvarende kan køre papir på op til imellem 160 og 200 gr. før de begynder at få problemer.

Endvidere skal du være opmærksom på at en omslagsmappe (efter udstansningen) er omkring en 49 x 36 cm. i plano-format (ikke foldet) og du kommer aldrig til at få noget så stort igennem en normal gennemsnitlig kontorprinter.

Vi kører udelukkende vores omslagsmapper i offset, da ingen af digitaltrykkemaskinerne kan tage så stort et arkformat som det er nødvendigt.

Så med mindre du har tænkt dig selv at tegne motivet/logoet på mapperne med en tusch eller lignende, så får du noget af en udfordring rent teknisk set. Men med en håndfuld tusser og noget tålmodighed, så vil du til gengæld kunne få nogle interessante og navnlig unikke mapper Geeked

/Jesper

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indputtet Jesper :)

Tussen havde jeg ikke tænkt på :p

Hvad er så en pæn pris på offset tryk af sådan nogle mapper i en lille mængde 250 stk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)