Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye facebook

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i denne sammenhæng ikke så vigtigt om det er en webshop, database, community - eller hvor lang tid opgaven tager. Spørgsmålet går på, om der er nogen der har erfaring med at have eksempelvis studerende som udviklere på en opgave ift. udviklere fra lavløns-lande ift. til at lade et dansk firma stå for hele processen :-)  

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil mene at det kommer meget an på det enkelte projekt og dets kompleksitet samt de kompetencer som den/dem der starter det op, selv besider.

Hvis du kan fortælle lidt om hvem du er, hvad dine kompetencer og erfaringer er, samt en smule om dit forretningskoncept og de medfølgende udfordringer, vil det være lettere at komme med gode råd :)

Generel erfaring med de tre ovenstående muligheder, tror jeg der er mange der har, med alle mulige forskellige resultater :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.socialengine.com/ dette er noget jeg har brugt ! hvis du kan finde en løsning til ikke at få 1000000 bruger som er robotter der laver links og andet lort er dette virkelgi et konge CMC :=)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der noget ala Jomsocial lavet i Wordpress?

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Dresden, Tyskland
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klit

at få det hele udviklet af et firma vil koste dig spidsen af en jetjager.. Udvikling, projektmanagement og Accountmanagement alt sammen til mindst den danske mindsteløn plus fortjenesten til agenturet. Alene den interne koordination er tit nok til at stoppe et hvert start-up. Et agentur giver dig jo ikke bare en udvikler. Uden personligt at have konkret erfahring med udviklere i udlandet vil jeg mene at det også kan blive en dyr affaire hvis ikke du har prøvet det før. Den umiddelbart bedste løsning ville nok være at få fat i nogle skrappe studenter og tilbyde dem en lav løn plus 10-15% af firmaet. Det er god motivation og sikrer en ekstra indsats. 

Som nævnt har jeg kun konkret erfahring med at arbejde med argenturer. Resten baserer på min personlige mening.

Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

det lyder rigtigt spændende, vil meget gerne drøfte det nærmere med dig
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)