Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye regler for facebook konkurrencer -igen ;)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook har ændret deres regler -eller snarere lempet dem lidt, så man nu ikke længere behøver at bruge en third party app til at afholde  konkurrender men kan bruge sin side, og lade folk stemme direkte eller skrive direkte på og til siden.

Du må STADIG ikke bede folk om at dele dine konkurrencer.  :) Jeg understreger bare dette, fordi jeg helt personligt er så SÅ træt af at se opdateringer som "Marianne synes godt om Øster Bredvigsgades Ostehandel" Vi er ligeglade! ;) Og det er iøvrigt frygtelig dårlig reklame i det lange løb, for de fleste af os er vel ved at være godt træt af spam på vores walls. Brug facebooks udemærkede promotionsystem, det er peanuts man betaler for det IMO.

Anyway.. tjek de nye regler, og hold en masse konkurrencer -med eller uden apps. -Jeg foretrækker med, fordi det ud over at se meget mere prof ud, også giver dig muligheden for at bede folk om en email til nyhedsbrevslisten -men det er jo en smagssag. :)

https://www.facebook.com/facebookforbusiness/news/page-promotions-terms

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)