Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast billig hosting til Amino'er (10-15%)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette tilbud gælder for alle iværksættere med en brugerkonto på Amino. Vi giver på alle produkter på http://www.specialhosting.dk 10% rabat første år.

I skal være velkommen til at ringe til mig for at blive guidet igennem bestillingsprocessen eller lægge en telefonisk ordre. Ved elektroniske ordrer skal i efter i har bestilt sende en mail med jeres ordre nummer og jeres amino brugernavn i så sørger jeg for at jeres rabat bliver registreret.

På VServere giver vi 15% rabat i hele abbonementsperioden.

Hos os behøver du ikke være ekspert for at få en god behandling, hvis du ønsker det kan vi guide dig igennem alle aspekter af din hosting aftale. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:38

Hvad er forskellen på jeres hosting på 399kr pr. mdr og one på 9kr pr mdr ?

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:30

Vi har ingen løsninger der kan sammenlignes med B-Ones. Hverken ifht. kvalitet eller features vi sælger slet ikke samme produkt. Kan du evt uddybe hvilket produkt til 399 du mener skulle være det samme som B-Ones?

Hvis endelig vi solgte webhostig som b-one gør ville svaret være ret simpelt..kvalitet :) Det er kvaliteten B-One sparer paa det vaere sig ifht kapacitetsbooking såvel som kundeservice og andre ting du umiddelbart ikke lægger mærke til ved bestilling. 

Vi har brugt meget lang tid på at prisoptimere og der findes ingen i Danmark som leverer det samme som vi gør uden væsentlige forringelser i kvalitet :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:25

Hosting er vel hosting ?

Vil du så være venligt at forklare mig hvad som det er i mener med hosting Smile 

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:39

Granholm IT og PC support:
Hosting er vel hosting ?

Ahhhh Wink

Hosting er jo ikke bare hosting, jeg kan næsten forstå på dig at du er en af de kunder der endnu ikke har haft problemer hos one.com, men giv det en søgning på google såvel som amino. I mine øjne egner one.com sig til hobbysider, sider der fortæller om hvor sød din hund er etc. Deres oppetid er ikke til at prale af, deres server er ofte overbelastede fordi de forsøger at masse flest muligt hoteller ind per server(klart nok til den pris) deres support er enten ikke eksisterende, og ellers får man fat i en 14 årig folkeskole elev der sidder et par timer efter skole og lover ditten og datten som reelt ikke har noget hold i.

Når det er sagt så snørkler de sig rundt i deres egne betingelser, og får din side den mindste smule succes og derved belaster deres servere ryger du ind under en af deres gummiparagrafer hvilket gør at de advarer eller lukker dit site ned.

Derfor eksistere der også et hav af hosting firmaer der tager desto mere i måneden og giver en langt bedre kvalitet. Jeg kan jo ikke udtale mig på Mikkels vegne, da jeg ikke kender til deres produkter. Men ofte kan det godt betale sig at betale en smule ekstra i måneden for at få en god stabil hosting partner. Man kan også løbe ud i en problemstilling hvor man mangler nogle komponenter til det ene eller andet, det har du ikke mulighed for at få installeret hos one.com f.eks. - Jeg ved ikke om Mikkels firma tillader den slags.

Så nej hosting er ikke bare hosting i mine øjne, og slet ikke hvis man skal have hostet større seriøse foretningssites.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:18

Martin har vidst svaret.

B-One's primære  produkt er webhosting. Webhosting er et sekundært produkt som vi tilbyder efter forespørgsel. Det er ikke noget vi aktivt sælger.

Udover det så er jeg lidt rystet ved at du som "IT og PC Supporter" ikke kender forskel på Hostede servere og webhoteller? Er det fordi du er hardware mand eller hvordan? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:54

Nej, jeg har bare aldrig haft problemer med at hoste på one, dandomain osv. Så det undre mig, at det koster 2-300kr om måneden for hosting andre steder.

De webbutikker jeg har lavet er også på bl.a. one, hvor der ikke har været problemer.

vh

stefan 

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:06

Nej, jeg har bare aldrig haft problemer med at hoste på one, dandomain osv. Så det undre mig, at det koster 2-300kr om måneden for hosting andre steder.

Nu tror jeg dandomain ville være frygtelig ked af at du sætter dem sammen med one.com, dandomain kører også nogle helt andre priser på deres webhosting.

Du glemmer at tænke over at dem du sammenligner med tilbyder webhoteller, altså en lille bitte plads på en server fyldt med rigtig mange andre webhoteller.
Det MCsolutions tilbyder er hele servere, eller en delt server hvor du deler med ganske få. Det kan altså ikke sammenlignes med et normalt webhotel du måske deler med et par hundrede eller mere.

De webbutikker jeg har lavet er også på bl.a. one, hvor der ikke har været problemer.

Det er da glædeligt de ikke har haft problemer endnu, lad mig gætte de er ikke voldsom store endnu, jeg ville gerne se en større webshop ligge hos one, webshops bruger utrolig meget trafik pga. de mange billeder, ofte i meget stor og høj kvalitet. One.com ville meget hurtigt lukke siden ned hvis du begyndte at bruge 5-10 gb trafik om måneden selvom de så fint reklamere med fri trafik.

Så problemet i den tankegang du har, set med mine øjne, er at du forsøger at sammenligne webhoteller med decideret webserver hosting.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:18

Der kan man jo bare se....

Hvilken linje køre i så med som servere ?

www.hadstencomputer.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 18:22

Nu nævnte du selv dandomain :) De tager faktisk 300 kroner i måneden for et ganske normalt webhotel(deres største pakke) Så jeg synes ikke priserne er så dyre hos mcsolutions, dog er jeg måske ikke helt enig i at han skriver de er de billigste i forhold til den kvalitet de leverer, men det er jo noget man kan diskutere til ukendelighed.

Hvilken linje køre i så med som servere ?

Det aner jeg ikke :) Det må Mikkel selv svarer på.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)