Granholm IT og PC support: Hosting er vel hosting ?
Ahhhh 
Hosting er jo ikke bare hosting, jeg kan næsten forstå på dig at du er en af de kunder der endnu ikke har haft problemer hos one.com, men giv det en søgning på google såvel som amino. I mine øjne egner one.com sig til hobbysider, sider der fortæller om hvor sød din hund er etc. Deres oppetid er ikke til at prale af, deres server er ofte overbelastede fordi de forsøger at masse flest muligt hoteller ind per server(klart nok til den pris) deres support er enten ikke eksisterende, og ellers får man fat i en 14 årig folkeskole elev der sidder et par timer efter skole og lover ditten og datten som reelt ikke har noget hold i.
Når det er sagt så snørkler de sig rundt i deres egne betingelser, og får din side den mindste smule succes og derved belaster deres servere ryger du ind under en af deres gummiparagrafer hvilket gør at de advarer eller lukker dit site ned.
Derfor eksistere der også et hav af hosting firmaer der tager desto mere i måneden og giver en langt bedre kvalitet. Jeg kan jo ikke udtale mig på Mikkels vegne, da jeg ikke kender til deres produkter. Men ofte kan det godt betale sig at betale en smule ekstra i måneden for at få en god stabil hosting partner. Man kan også løbe ud i en problemstilling hvor man mangler nogle komponenter til det ene eller andet, det har du ikke mulighed for at få installeret hos one.com f.eks. - Jeg ved ikke om Mikkels firma tillader den slags.
Så nej hosting er ikke bare hosting i mine øjne, og slet ikke hvis man skal have hostet større seriøse foretningssites.