Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med miinto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg sidder og overvejer et samarbejde med miinto til min fysiske butik. Er der nogen der har erfaringer med dem? Vi skal betale 5.000 kr up front også 900 kr. pr måned + 12% i provision. Jeg er meget fristet til at prøve det af, men vil gerne høre om nogen har prøvet at have et samarbejde med dem før og hvprdan det så er gået.

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke arbejdet sammen med dem før, men kan lige tilføje som bonusinfo at Jesper Buch er med inde over en stor del af det (ham der var med til at starte justeat) :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot det faktum, at Jesper Buch er en af drengerøvene bag virksomheden gør, at jeg har lidt mere tiltro til firmaet, end jeg ellers ville have. Efter at have læst Kick-ass, får man et godt syn på Jesper, og hans enestående evner indenfor virksomheder. Jeg formoder, at du kan sende Jesper en mail med mulige spørgsmål, hvor han med glæde besvarer dem - dette er blot en formodning. Men Jesper virker som en yderst hjælpsom og professionel mand at drive forretning sammen med.

.

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Jonathan. Men det betyder selvfølgelig ikke alt.

Prøv evt at sende Jesper en mail. Har selv mailet til ham før og der svarede han ret hurtigt.

Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Milkwood

Har selv en shop derinde og umiddelbart vil jeg virkelig fraråde det.

Jeg får ellers virkelig mange positive tilbagemeldinger og likes via Facebook på mine varer.

Men på Miinto drukner mine styles totalt i mængden og føler godt nok de suger pengene ud af kassen. Så nu venter jeg bare på der er gået et år, så jeg kan komme ud af det igen. Der er i øvrigt tale om herretøj.

Det er da altid noget de har sænket priserne lidt, ud fra det du har skrevet.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din besked, det vil jeg helt klart tage med i mine overvejelser.

Tilmeldt 15. May 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil på alle områder fraråde samarbejde med denne portal. Miinto suger dine penge ud af dig og du kan intet gøre ved det. Du betaler også for Miintos fejl, for som de siger “der er altid begynder vanskeligheder ved nye tiltag” og de har intet ansvar. De pålægger dig blot regninger “glemmer” at betale dig og svarer ikke på dine forespørgsler. Der er kun en der tjener penge på dette samarbejde og det er Miinto.
Ærgrer mig virkelig over denne fejl beslutning fra min side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)