Efter min mening vil du være bedst tjent med at fjerne det - som billedet er, ser det ud som om I ikke kan finde ud af at resize ordentligt. :) Vent til foråret og smut ud og snup en masse billeder af produkterne på din grønne græsplæne med et godt digitalkamera - alt behøver ikke komme fra producenten.
Det tror jeg nu ikke passer - Google finder ikke forsiden, men derimod undersiden, som til gengæld er udmærket opbygget rent søgemaskinemæssigt. "Regal Raptor" optræder i titlen samt i en h1 og et sted i teksten. Ord i titlen samt i h1''ere plejer Google godt at kunne lide. :) |
Kunne det være fordi jeg har for mange forskellige leverandører af de samme produkter.
-Det kan meget vel være derfor, og det skal ikke gå ud over dine besøgende

Du bad om prygl, og det får du
konstruktiv prygl.

Det du først skal gøre, er at finde ud af hvad dit mål er med din butik. Vær koncis i dit mål, og prøv at formulerer det på 2 linier. Så er du allerede langt. For mig virker det som om du vil det hele, men med en ½ vind, udfra dit web.
Nu kan du også res.dele og værksted [:0] Nice..., men det viste jeg heller ikke. Find ud af alt det du kan og vil tilbyde. Det hænger sammen med dit mål
Skriv alt det ned du kan. Sorter i det. Skal noget fra? - tjener jeg virkelig penge på leverandør nr. 29? eller tager nr.29 for meget tid ift. indtjening? Er der dobbelt leverandører? Er det nødvendigt?
- hvis det er dit mål, at du vil være "kræmmer-købmands-handel" så synes jeg det er cool. men så skal det skinne igenne, i din forretning.
- hivs det er dit mål at være"Top Quality Machines" så skal det frem i lyset!!!
GO-GO Kenneth!