Hej Jeg har www.letsbuild.dk og vil gerne høre lidt konstruktiv kritik på den. -Hvad kan gøres bedre? -Hvad skal de til for at man stoler på konceptet? -Mangler forsiden mere info? Osv. Kom frisk |
Det ser rigtig godt ud, synes jeg Jeg kan virkelig godt lide info-grafikken og den ledsagende tekst, som gør, at man hurtigt får et overblik over hvad det her handler om. Dog er billedet meget stort (næsten 1 MB) og bør kunne optimeres lidt bedre.
Jeres logo forvirrer mig lidt. I første omgang troede jeg, at der stod noget med "Tilbud" på grund af det grafiske element imellem de to ord. Men jeg ved egentlig ikke om det gør noget. Måske er det fint nok, at det lige får folk til at kigge en ekstra gang på logoet, som jo er flot! Jeg synes det er godt gået, at bruge den gule discountfarve, uden at det på nogen måde kommer til at se discount-agtigt ud.
Der er et stort tomt space under de 6 listings på forsiden, men jeg går ud fra, at det er midlertidigt.
"Send en forespørgsel" lyder lidt 'afmålt' synes jeg. Det ville jeg nok ændre til "Spørg os" eller noget lignende.
Men superflot, og tillidsvækkende - helt bestemt!